۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۱۷۹۶

اکبرپور: امیدوارم تماشاگران آشتی کنند

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم پیروزی مقابل تراکتورسازی باعث آشتی با تماشاگران شود.
فارس- سیاوش اکبرپور پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و برای این مسابقه برنامه داشتیم و خوشبختانه بچه‌ها برنامه‌های مربیان را اجرا کردند. مهمترین مسئله این بود که گل نخوردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. ما این پیروزی را تقدیم به آذری‌زبان‌ها می‌کنیم.
 
مهاجم تراکتورسازی درباره آشتی با هواداران این تیم گفت: امیدوارم این پیروزی آشتی با تماشاگران باشد و هفته ‌آینده که بازی حساسی داریم به ورزشگاه بیایند. ما سه امتیاز بازی بعدی را از آنها می‌خواهیم. تماشاگرانی که سال گذشته می دیدیم امسال نیستند و به همین دلیل ما توقع حضور بیشتری داشتیم.

اکبرپور در خصوص اینکه در همان دقیقه اول بازی کارت زرد گرفت و عصبانی شد گفت: من عصبانی نشدم و فقط کمی محتاط شدم. این کارت زرد باعث شد دست و پایم بسته شود و به همین دلیل نتوانستم جنگنده‌تر باشم. حواسم به این بود که اخراج نشوم.

وی درباره تکلی مهرداد اولادی به او زد گفت: مهرداد رفیق صمیمی من است اما فکر می‌کنم تکلی که او زد کارت قرمز داشت.

این بازیکن درباره اینکه وساطت کرد تا امیر قلعه‌نویی توسط داور اخراج نشود گفت: من کاری نکردم و فقط به داور گفتم استرس زیادی در تیم حاکم شده است.

اکبرپور درباره دعوت به تیم ملی اظهار داشت: من هنوز جوانم و اگر مربیان نظر روی من داشته باشند مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارم.
برچسب ها: سیاوش اکبرپور
ارسال به دوستان