۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۸۰۳
انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۰

تحویل موشکهای پیشرفته ضد کشتی به سوریه

تحویل این سامانه پیشرفته موشکی ضد کشتی،درحالی صورت می گیرد که چند روز قبل آمریکا از اعزام ناو هواپیمابر هسته ای خود به سوی سواحل سوریه خبر داده بود.
  
العالم - روسیه سامانه موشکهای پیشرفته ضد کشتی به سوریه تحویل داد.

خبرگزاری "انترفکس" روسیه به نقل از منابع نظامی اعلام کرد که به سوریه برای دفاع از سواحل خود، سامانه های موشکی پیشرفته ای تحویل داده است.

بر اساس این گزارش، این سامانه به 35 موشک مجهز است که سواحل سوریه را از هرگونه حمله احتمالی دریایی حفظ می کند.

تحویل این سامانه پیشرفته موشکی ضد کشتی،درحالی صورت می گیرد که چند روز قبل آمریکا از اعزام  ناو هواپیمابر هسته ای خود به سوی سواحل سوریه خبر داده بود.

با این حال روسیه پس از وتوی قطعنامه غرب علیه سوریه در سازمان ملل، آواخر آبان ماه گذشته در حمایت از دمشق در برابر تهدیدات غرب، ناوهای خود را به سوی آبهای منطقه ای سوریه گسیل کرده بود.

برچسب ها: موشک ، ضد کشتی ، سوریه
ارسال به دوستان
زیبایی پنهان در یک قاب؛ زنبور عسل از نگاه نزدیک(عکس) ماجرای عجیب اکران فیلم شعله در پایتخت / ابتکار اکبر پلاکاردکش در ساختمان پلاسکو نگاهی نزدیک به یک شاهکار طبیعت؛ عکاسی از ماهی‌خورک گوش‌آبی بتل سیتی؛ یک بازی اعتیادآور و فراموش نشدنی! (فیلم) بعد از حمام گوش را تمیز کنیم یا نه؟ موشک باران حزب الله لبنان علیه شمال اسرائیل / شهرک نشینان در پناهگاه ها / آتش سوزی گسترده مقابله با تغییرات آب‌وهوا با ایجاد شهرهای شناور (+عکس) کدام غذاها برای افراد عصبانی ممنوع است؟ +جزئیات پیش‌بینی وضعیت هوا/ رگبار و رعد و برق در این استان‌ها یک ترکیب بی‌نظیر برای کاهش وزن قوانین سخت‌گیرانه اروپا باعث خداحافظی با ابَرخودروی نیسان شد (+عکس) در صدا و سیما چه خبر است؟ کشورهای عربی باید شرمنده باشند تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین در حمله ارتش اسرائیل کدام کشورها بیشترین درآمد را در جهان و خاورمیانه دارند؟(اینفوگرافی) قهوه به این ۷ دلیل عمر ما را طولانی می‌کند