۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۹۶۶
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۰

برگزاری مراسم عزاداران حسيني در شركت سايپا

وي با دعوت همگان به شناخت دقيق قيام امام حسين (ع) تاكيد كرد: بصيرت و آگاهي نشات گرفته از واقعه كربلا منجر به ايمان مردم در حفاظت از دين و مكتب حسيني شده و ايستادگي در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي ثمره اين قيام است.
همزمان با فرارسيدن سالروز شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع)، مديران، كاركنان و كارگران شركت سايپا با برگزاري مراسمي پرشكوه در رساي سيد و سالار شهيدان به سوگ نشستند.

در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين قاسم روانبخش عضو هيات علمي موسسه پژوهشي آموزشي حضرت امام خميني (ره) در سخناني با اشاره به اهميت ايجاد فضاي معنوي در محيط هاي صنعتي و تجليل از حركت هاي اينچنيني گفت: ملتي كه پيرو امام حسين (ع) باشد و روح حسيني در جانش بروز كند پيروز است.

وي با اشاره به مصائب واقعه كربلا افزود: فضاي عمومي كشور و مردم آگاه و هوشيار ايران اسلامي با تاسي از شهداي كربلا در پشتيباني از ولايت فقيه استوار و مصمم هستند و توطئه هاي استكبار جهاني را نقش بر آب خواهند كرد.

وي با دعوت همگان به شناخت دقيق قيام امام حسين (ع) تاكيد كرد: بصيرت و آگاهي نشات گرفته از واقعه كربلا منجر به ايمان مردم در حفاظت از دين و مكتب حسيني شده و ايستادگي در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي ثمره اين قيام است.

حجت الاسلام و المسلمين روانبخش با اشاره به توطئه هاي اخير استكبار و دشمنان واقعي ملت ايران خاطرنشان كرد: يقيناً اين بار نيز مردم با همان روحيه حسيني خود نقشه هاي ريز و درشت دشمن را نقش برآب خواهند كرد.

عضو هيات علمي موسسه پژوهشي آموزشي حضرت امام(ره) در خاتمه پيروي از ولايت فقيه را يكي از دستاوردهاي بزرگ قيام عاشورا ذكر كرد و گفت: بدون شك راه پر سعادت ملت مومن ايران منجر به برافراشته شدن پرچم ولايت حسيني در جهان خواهد بود.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها