۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۲۱۸۵
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶-۰۹-۱۳۹۰

شماره تلفن‌ و نمابر ستاد پشتیبانی خدمات کنسولی ایرانیان مقیم انگلیس اعلام شد

مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه تصریح کرد: ارائه خدمات کنسولی به هموطنان از جمله مهر خروج مشمولین، مهر خروج دانشجویی، صدور شناسنامه و صدور و تعویض گذرنامه و کلیه خدمات کنسولی در این ستاد بدون فوت وقت انجام می‌شود.

فارس: مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه گفت: هموطنان مقیم انگلیس می‌توانند از طریق شماره‌‌های ۲۶-۶۱۱۵۳۴۲۵ با ستاد پشتیبانی خدمات کنسولی مستقر در این اداره کل تماس حاصل کرده و یا نمابر خود را ارسال کنند.

حمیدرضا شاکری نیاسر مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه کشورمان با اشاره به ستاد پشتیبانی خدمات کنسولی ایرانیان مقیم انگلیس که در محل اداره کل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه و با مشارکت این اداره کل و اداره کل کنسولی به منظور ارائه خدمات به هموطنان مقیم انگلیس تشکیل شده است، گفت: دولت انگلیس که همواره عنادش با دولت و ملت ایران برای ما مشخص بوده و هست در اقدامی انفعالی سفارتخانه و بخش کنسولی سفارت ایران در لندن را تعطیل کرد.

وی با بیان اینکه هموطنان مقیم انگلیس هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند، افزود: هموطنان می‌توانند با دو شماره 26-61153425 تماس و نمابرهای خود را ارسال و یا از طریق ایمیل سفارت ایران در لندن با این ستاد ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه تصریح کرد: ارائه خدمات کنسولی به هموطنان از جمله مهر خروج مشمولین، مهر خروج دانشجویی، صدور شناسنامه و صدور و تعویض گذرنامه و کلیه خدمات کنسولی در این ستاد بدون فوت وقت انجام می‌شود.

شاکری نیاسر عنوان کرد که با توجه به سیاست دولت انگلیس، در حال حاضر هیچ خدماتی از جمله صدور ویزا به اتباع انگلیسی ارائه نمی‌شود.

وی درباره تعیین یکی از کشورهای همجوار انگلستان به عنوان پایگاه خدمات رسانی به ایرانیان مقیم اظهار داشت: ظرف روزهای آینده نام این کشور اعلام خواهد شد و به همین منظور تعدادی از کارمندان این اداره به منظور ارائه این خدمات و تجهیز سفارتخانه آن کشور به محل اعزام خواهند شد.

مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه درباره اظهارات دومینیک چیلکات سفیر انگلیس در تهران که اعتراضات دانشجویی را با حمایت و پشتیبانی دولت ایران دانسته بود، خاطرنشان کرد: این اظهارات نشان می‌دهد که سفیر انگلیس در تهران هنوز شناختی از ایرانیان ندارد و گزارشات نادرست این سفیر باعث بسته شدن بخش کنسولی سفارت ایران در لندن شد. این در حالی است که کشورها در بحرانی‌ترین شرایط بخش‌های کنسولی خود را تعطیل نمی‌کنند.

وی این اقدام دولت انگلیس را فرار به جلو خواند.
ارسال به دوستان