۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۲۶۸۵

اظهار نظر مدیران باشگاه رئال و بارسا

دو تیم در ابتدای این فصل در دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند که بارسا در مجموع دو دیدار 5-4 به پیروزی رسید.
گل- فلورنتینو پرس و ساندرو روسل، روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اظهار امیدواری کردند که دیدار ال کلاسیکوی امشب انتظارات را برآورده کند.

دو تیم در ابتدای این فصل در دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند که بارسا در مجموع دو دیدار 5-4 به پیروزی رسید.

پرس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امیدوارم این دیدار انتظارات را برآورده کند. این دیدار نه تنها توجهات زیادی را در فوتبال اسپانیا به خود جلب کرده بلکه در سراسر دنیا بسیاری این دیدار را خواهند دید. بیش از 500 میلیون نفر این دیدار را خواهند دید و این اهمیت زیادی دارد.

این اتفاق باعث افتخار ماست، نه تنها بارسا و رئال بلکه همه فوتبال اسپانیا زیرا با این دیدار ما به چیزهای زیادی دست پیدا می کنیم. تنها آرزوی من این است که این دیدار انتظارات را برآورده کند و مطمئنم که میلیون ها بیننده این دیدار را ناامید نخواهیم کرد."

روسل، رئیس باشگاه کاتالانی معتقد است آمار نشان می دهد شانس رئال برای پیروزی در این دیدار بیشتر است اما بازگشت تیتو ویلانووا به نیمکت بارسا بعد از عمل جراحی اخیرش را یک پیروزی برای بارسا دانست.

" آمار نشان می دهد رئال شانس بیشتری برای پیروزی دارد. نمی دانم چه تیمی پیروز خواهد شد اما با توجه به بازگشت تیتو ویلانووا، ما خودمان از همین الان پیروزی می دانیم.

امیدوارم این دیدار نمونه ای از بازی جوانمردانه باشد. ما اشتیاق زیادی برای پیروزی در این دیدار داریم و به شدت در انتظار این دیدار هستیم. یک رقابت سالم بین دو تیم وجود دارد.  
رقابت بین دو باشگاه فوق العاده است و برای سال ها باقی خواهد ماند. فلورنتینو پرس آدم فوق العاده ای است. او یک رئیس باشگاه  عالی است و چنین آدم هایی درگیری ایجاد نمی کنند."

ارسال به دوستان