۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۲۸۷۲
انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۰

اجباری شدن آزمایش ایدز پیش از سربازی

در صورت تصویب شورای نگهبان تا 6 ماه آینده انجام آزمایش برای تمامی سربازان الزامی ‌می‌شود.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : آزمایش ایدز پیش از خدمت سربازی هم اکنون اجباری نیست، ولی با اجرایی شدن قانون جدید خدمت سربازی و در نظر گرفتن اعتبارات برای تمامی مشمولان پیش از اعزام اجباری ‌خواهد شد.

سردار موسی کمالی در این رابطه به ایلنا گفت: در صورتی که آثار بالینی ایدز مشخص باشد فرد با تایید شورای پزشکی از خدمت سربازی معاف ‌می‌شود و در صورتی که مشخص نباشد، فعلا با توجه به اینکه هزینه آزمایش ایدز برعهده خود مشمول است، بسیاری از مشمولان بدون انجام آزمایش ایدز وارد خدمت سربازی ‌می‌شوند.

وی افزود: در تلاش هستیم با توجه به قانون جدید خدمت سربازی انجام آزمایش ایدز پیش از اعزام را اجباری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تصویب شورای نگهبان تا 6 ماه آینده انجام آزمایش برای تمامی سربازان الزامی ‌می‌شود.
برچسب ها: آزمایش ایدز ، سربازی
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود