۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۲۹۸۵
انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۰

دستگیری آدم‌ربایی که فجیع‌ترین قتل‌ها را مرتکب شد

رییس پلیس استان فارس با بیان اینکه آدم‌ربا اصالتا شیرازی نیست گفت: با توجه به این که آدم‌ربایی‌هایی در سایر نقاط کشور نیز انجام شده که شیوه ربایش شباهت دارد و احتمال دارد افراد دیگری نیز با او همکاری داشته باشند، پرونده هنوز مفتوح بوده و در حال بررسی هستیم.
ایسنا: رییس پلیس استان فارس با اعلام دستگیری آدم‌ربایی در شیراز با رد شایعات مطرح شده درباره ارتباط این فرد با دستگاه‌های نظامی گفت: فردی که مرتکب تخلف شد، وابسته به هر مجموعه و هر جا که باشد، در برابر قانون یکسان بوده و وابستگی او مانع از رسیدگی قانونی نشده و نمی‌شود.

سردار سیروس سجادیان دوشنبه با بیان اینکه این آدم‌ربایی همراه با پرونده فجیع‌ترین قتل‌ها همراه شده است گفت: آدم‌ربا که همان رباینده «مهدی رییسی» و متهم به قتل پسر بچه دوازده‌ساله در شیراز است، با حرفه‌ای‌ترین شکل سوژه‌ها را انتخاب کرده و می‌ربود.

رییس پلیس استان فارس با بیان اینکه آدم‌ربا اصالتا شیرازی نیست گفت: با توجه به این که آدم‌ربایی‌هایی در سایر نقاط کشور نیز انجام شده که شیوه ربایش شباهت دارد و احتمال دارد افراد دیگری نیز با او همکاری داشته باشند، پرونده هنوز مفتوح بوده و در حال بررسی هستیم.

سجادیان با بیان اینکه این فرد حدودا سی‌ساله مرتکب سه فقره قتل و سه فقره آدم‌ربایی شده و اکنون پلیس در حال بررسی موارد مشابه در تهران، کرج، اصفهان و اراک و ارتباط آن با این فرد است، تصریح کرد: ظرف ده روز آینده، اطلاعات کامل در مورد اقدامات شنیع و فجیع این فرد، به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد.

سجادیان با رد شایعات مطرح شده درباره ارتباط این فرد با دستگاه‌های نظامی گفت: فردی که مرتکب تخلف شد، وابسته به هر مجموعه و هر جا که باشد، در برابر قانون یکسان بوده و وابستگی او مانع از رسیدگی قانونی نشده و نمی‌شود.
برچسب ها: آدم‌ربایی ، قتل‌
ارسال به دوستان
وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی