۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۳۵۱۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۳۵۱۴
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۰

مدیرعامل گوگل: ایرانیان صاحب استعدادی غیرمعمول در جنگ سایبری هستند

وی همچنین تصریح کرد که آمریکایی‌ها دقیقا قادر به شناخت ابعاد این استعداد نیستند اما به هر حال این امر تهدیدی برای آنان محسوب می‌شود.
 "اریک اشمیت"، مدیرعامل شرکت اینترنتی گوگل در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز اذعان کرد که ایرانیان صاحب استعدادی "غیرمعمول" در حوزه عملیات سایبری هستند.

به گزارش فارس، "اریک اشمیت"، مدیرعامل شرکت اینترنتی گوگل در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز اذعان کرد که ایرانیان صاحب استعدادی "غیرمعمول" در حوزه عملیات سایبری هستند.

وی همچنین تصریح کرد که آمریکایی‌ها دقیقا قادر به شناخت ابعاد این استعداد نیستند اما به هر حال این امر تهدیدی برای آنان محسوب می‌شود.

وی در این مصاحبه که بخشی از فیلم آن در یوتیوب قرار گرفت در پاسخ به سوالی در خصوص کنترل پهپاد RQ170 توسط نیروهای سایبری ایران اظهار داشت که این اطلاعات سری است و ما هرگز دسترسی به آنها نداریم اما این نگرانی که ایران توانسته باشد این کار را انجام دهد همواره وجود داشته و ما هم باید همواره نگران آن باشیم.

این اعتراف ضمنی که از سوی مدیرعامل یک غول سایبری در جهان مطرح می‌شود تاییدی دیگر بر شکست آمریکا از ایران در جریان پهپاد RQ170 است.

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نیز اخیرا ضمن پذیرش شکست سایبری از ایران از کشورمان خواست تا پهپاد را به آمریکا بازپس دهد. بسیاری این تقاضا را بسیار وقیحانه می‌دانند چرا که هیچ کشوری حق جاسوسی در خاک دیگر کشورها را ندارد چه رسد به اینکه تقاضا کند که ابزار جاسوسی لو رفته را به آن کشور پس دهند.

مقامات جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند پهپاد متعلق به ایران است و به آمریکایی‌ها بازگردانده نخواهد شد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
207
55
حالا کجاشو دیدی عزیزم وقتی حتی برق خونه هاتون هم دست ایرانیها بود اونوقت خواهید فهمید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
47
188
به فکر نون باشید بابا...خربزه آبه...
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
بابا دمت گرم با این همه غیرت و تعصب ایرانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کپل
United States of America
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
6
280
ای کاش در مدیریت بخصوص اقتصاد هم همینقدر استعداد داشتیم...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
کپل عزیز داریم مگر اختلاس 3هزار میلیاردی در حوزه مدیریت اقتصادی نبود اینهم از استعداد سرشار ایرانیها می باشد
عطا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
53
69
ایا تا حالا فکر کردید که ممکم پهباد یک اسب
تروا باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
48
28
حالا این موضوع به این یارو چه ربطی داره که حرفاش اینقدر تو این مورد پهباد مهم شده؟
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)