۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۳۸۳۲
انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۰

زنی ۷۵۰۰ چک بلامحل کشید!

امان اللهي افزود: با شناسايي ديگر مالباختگان مشخص شد متهم ۴۷ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از شكات كلاهبرداري و اقدام به صدور بيش از ۷ هزار و ۵۰۰ فقره چك بلامحل كرده است.
فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري زني با ۷ هزار و ۵۰۰ چك بلامحل خبر داد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ امان اللهي گفت: ماموران كلانتري ۱۱ شهيد چمران يزد خانمي را كه ۷ هزار و ۵۰۰ چك بلامحل صادر كرده بود را دستگير كردند.

وي در تشريح نحوه فهاليت اين متهم گفت: متهم به بهانه خريد و فروش سهام مبلغ سيصد ميليون ريال را از يكي از شاكي‌ها گرفته و در ازاي آن چهار فقره چك پرداخت كرده است كه چك‌ها بلامحل است كه در تحقيقات مشخص شد نامبرده از چند نفر ديگر نيز كلاهبرداري كرده است.

وي گفت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي و كنترل رفت و آمدهاي متهم و گشت‌زني ، «نسرين» ۳۳ ساله را دستگير كردند.

امان اللهي افزود: با شناسايي ديگر مالباختگان مشخص شد متهم ۴۷ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از شكات كلاهبرداري و اقدام به صدور بيش از ۷ هزار و ۵۰۰ فقره چك بلامحل كرده است.

فرمانده انتظامي يزد خاطرنشان كرد: در اين رابطه پرونده تشكيل و به دادسرا ارسال شد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)