۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۰-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۴۲۱۵
انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۰-۰۹-۱۳۹۰

تمهیدات پلیس برای برگزاری انتخابات

وی گفت: کسانیکه برای نمایندگی مجلس ثبت نام می کنند باید از دادن وعده هایی که امکان عملی شدن آنها نیست، خودداری کنند و از تخریب یکدیگر بپردازند و بیشتر طرح ها و ایده های خود را برای پیشرفت منطقه و کشور که مد نظر است تبلیغ کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام تمهیدات پلیس برای برگزاری انتخابات مجلس گفت: نامزدهای انتخابات باید از دادن وعده های غیر عملی خودداری کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه همایش معاونان عملیات انتظامی استان ها در گفتگو با مهر، از آمادگی پلیس برای برگزاری انتخابات مجلس خبر داد و اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی برای جلب نظر مردم حق ندارند منافع ملی و امنیتی را در نظر نگیرند.

وی با اشاره به مراسم های پیش رو از قبیل دهه فجر، چهارشنبه آخر سال، طرح نوروزی و انتخابات مجلس افزود: همایش معاونان عملیات در راستای ایجاد هماهنگی هرچه بهتر میان قسمت های مختلف پلیس برای تأمین امنیت این برنامه ها برگزار شده است.

احمدی مقدم با بیان اینکه ناجا در ایام محرم و سوگواری ابا عبدالله الحسین اقدامات ثمربخشی را برای تأمین امنیت مردم به اجرا گذاشت، تأکید کرد: نیروی انتظامی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است و تمامی تمهیدات برای برگزاری بهتر این انتخابات اندیشیده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام رصد اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدات و آن چیزی که موجب ناامنی انتخابات می شود، تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی لازم با واحدهای امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، بسج و وزارت کشور و دیگر سازمان ها انجام شده است.

وی بر کسب آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات امن همانند گذشته تأکید و خاطرنشان کرد: البته در انتخابات گذشته که در ادامه آن حاشیه هایی به وجود آمد، خود انتخابات بسیار خوب مدیریت شد و از کم حادثه ترین انتخابات بود.

احمدی مقدم اضافه کرد: البته درست که طرح ریزی دشمن و امتدادهای داخلی آنها در انتخابات سال 88 کامل مردم را تلخ و کشور را مدتی مشغول و خساراتی را به بار آورد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اشراف اطلاعاتی پلیس برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: انتخابات آتی مجلس با انتخابات سال 88 متفاوت است و باید از تجربیات انتخابات گذشته در راستای تأمین هرچه بیشتر امنیت استفاده کنیم.

وی گفت: کسانیکه برای نمایندگی مجلس ثبت نام می کنند باید از دادن وعده هایی که امکان عملی شدن آنها نیست، خودداری کنند و از تخریب یکدیگر بپردازند و بیشتر طرح ها و ایده های خود را برای پیشرفت منطقه و کشور که مد نظر است تبلیغ کنند.

سردار احمدی مقدم با اعلام اینکه مجلس حوزه محلی نیست و یک امر ملی است و نامزدها باید نگاه ملی داشته باشند خاطرنشان کرد: انتظار این است که کسانی وارد مجلس شوند که معتقد به نظام بوده و مورد اعتماد مردم هستند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی کشور رو به بهبود است و ان شا الله شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، ضمن اینکه این انتخابات با ضریب امنیتی بالا برگزار می شود.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان