۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۴۷۳۴
انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۰

با حكم وزير اطلاعات؛ قائم‌مقام سازمان بازرسي دبير شوراي دستگاه‌هاي نظارتي شد

قائم مقام سازمان بازرسي كل كشور به عنوان دبير شوراي دستگاه‌هاي نظارتي كشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور، حجت‌الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي ـ وزير اطلاعات و رييس شوراي دستگاه‌هاي نظارتي كشور ـ طي حكمي ولي‌الله خبره را به عنوان دبير اين شورا منصوب كرد.

در حكم مصلحي خطاب به خبره تاكيد شده است: شايسته است با تدبير و تلاش مستمر، وظايف و ماموريت‌هاي دبيري شورا كه در دستورالعمل اجرايي ماده 221 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران مقرر شده است و نيز مصوبات شورا را به نحو كامل و صحيح انجام دهيد و همچنين با برنامه‌ريزي و هدايت شوراهاي استاني و ايجاد هماهنگي و نظارت، زمينه را براي تحقق اهداف عالي شورا فراهم آوريد.


ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد