۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۴۹۸۹

محرمي: مشكلات پرسپوليس زير سر كاشاني است

مجتبی محرمی، ستاره پيشين پرسپوليس، گفت: در حال حاضر رویانیان نقش چینی بند زنی را دارد که باید شرایط نابسامان پرسپولیس را که نتیجه لجبازی‌های کاشانی بود سر و سامان دهد.
عصر ايران ورزشي - مجتبي محرمي، مدافع اسبق پرسپوليس، شرایط نابسامان پرسپولیس را نتیجه لجبازی‌های کاشانی مي داند.



به گزارش ايلنا، مجتبی محرمی با بیان اینکه مشکلات گذشته پرسپولیس ناشی از عملکرد کاشانی بود، افزود: در حال حاضر رویانیان نقش چینی بند زنی را دارد که باید شرایط نابسامان پرسپولیس را که نتیجه لجبازی‌های کاشانی بود سر و سامان دهد.

وي در خصوص حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دنیزلی با فوتبال ایران و تیم پرسپولیس آشنایی لازم را دارد، پیش بینی می‌کنیم حضور وی در این تیم حکم شوک مفیدی را داشته باشد. ضمن اینکه وی نزد هواداران پرسپولیس نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط و جایگاه تیم پرسپولیس در جدول رده بندی تغییر می‌کند چراکه دنیزلی با فوتبال زیبایی که ارائه می‌دهد، می‌تواند دوباره هواداران پرسپولیس را با فوتبال آشتی دهد.


محرمی در مورد نحوه عملکرد دنیزلی نیز تاکید کرد: اگر هدف یک تیم کسب موفقیت و قهرمانی باشد باید ابزار دستیابی به این هدف را خود مربی تعیین کند در حالیکه تنها در ایران شاهد دخالت مدیریت در کار سرمربی تیم هستیم. دنیزلی نیز باید از ابتدا مسایل این چنینی را با رویانیان هماهنگ کند.


وی در پایان در مورد پیش بینی نتایج نهایی لیگ بر‌تر تصریح کرد: اگر چه پیش بینی نتایج دشوار است اما من فکر می‌کنم پرسپولیس شایستگی این را دارد که جزو ۴ تیم نخست جدول رده بندی باشد ضمن اینکه هیچ کاری، نشد ندارد و حتی قهرمانی تیم پرسپولیس هم دور از دسترس نیست.

مجتبي محرمي از اواخر دهه 1360 تا اوايل دهه 1370 بهترين بازيكن پرسپوليس بود. وي درسال 1369 از سوي مجله دنياي ورزش به عنوان بازيكن سال ايران انتخاب شد.


ارسال به دوستان