۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۵۰۴۵
انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۰

گوگل پلاس به رکورد ۶۲ میلیون کاربر رسید

بسیار جالب خواهد بود تا بببنیم در پایان سال آینده میلادی تعداد کاربران گوگل پلاس چقدر است که با این رشد خیره کننده تعداد 400 میلیون کاربر منطقی است هرچند راه زیادی تا توئیتر و فیس بوک باقی مانده است.
شرکت گوگل اعلام کرد، تعداد کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس از مرزحدود 62 میلیون کاربر عبور کرده است .

به گزارش فارنت، شبکه اجتماعی گوگل بر خلاف تجربه‌های پیشین این غول دنیای جستجو مانند گوگل باز و ویوو بسرعت در حال رشد است و پل آلن نیز به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از مرز 62 میلیون کاربر عبور کرده است.

این در حالی است که تعداد این کاربران در ماه دسامبر در حدود 43 میلیون کاربر بوده است و بدین ترتیب انتظار می‌رود تا در فوریه یا مارچ 2012 تعداد کاربران از مرز 100 میلیون نیز فراتر رود.

در ضمن بر اساس همین آمار ، در هر روز در حدود 625 هزار کاربر جدید به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شوند.

بسیار جالب خواهد بود تا بببنیم در پایان سال آینده میلادی تعداد کاربران گوگل پلاس چقدر است که با این رشد خیره کننده تعداد 400 میلیون کاربر منطقی است هرچند راه زیادی تا توئیتر و فیس بوک باقی مانده است.
برچسب ها: گوگل پلاس
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر