۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۵۴۱۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس:

رویانیان درخواست مایلی کهن برای مربیگری پرسپولیس را رد کرد

جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس، دلیل انتقادات مایلی کهن از رویانیان را، رد شدن درخواست مایلی کهن برای سرمربیگری تیم پرسپولیس دانست. وی گفت: . آقای مایلی کهن، شما نه نظر سنجی 72 درصدی سایت باشگاه را قبول داشتید و نه نظرسنجی 80 درصدی برنامه 90 را.
عصر ایران ورزشی - قائم مقام باشگاه پرسپولیس، انتقادات محمد مایلی کهن از محمد رویانیان را ناشی از رد درخواست مایلی کهن برای سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس دانست.

به گزارش فارس، جمشید زارع در  در پاسخ به اظهارات محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه با آوردن دنیزلی سر رویانیان کلاه رفته است، گفت: چون درخواست سرمربیگری آقای مایلی کهن را برای پرسپولیس رد کردیم، حالا ایشان حرف های توهین آمیز و مایه تاثر به زبان می آورد ولی دیگر از طریق مصاحبه در رسانه ها نمی توان جلب توجه و برای خود تیم پیدا کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اظهارات آقای مایلی کهن خلاف واقع و توهین آمیز بوده و مایه تاثر و تعجب است که این فرد از گذشته خویش درس عبرت نمی گیرد. یادمان نرود همین چند ماه پیش بود که به جرم نشر اکاذیب حکم قضایی قطعی علیه ایشان صادر و وی مجبور شد برای جلب رضایت شاکی چه عجز و لابه‌هایی بکند.

اشاره جمشید زارع به محکومیت محمد مایلی کهن در اثر شکایت علی دایی است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به به کارگیری مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی این تیم گفت: اعتقاد مدیر عامل پرسپولیس بر این است که علاوه بر استفاده از نظرات کارشناسان به نظرات هواداران نیز باید احترام گذاشت که نمونه عینی آن نظرسنجی در سایت باشگاه در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس بود. آقای مایلی کهن، شما نه نظر سنجی 72 درصدی سایت باشگاه را قبول داشتید و نه نظرسنجی 80 درصدی برنامه 90 را که همگی ناشی از درخواست هواداران برای حضور دنیزلی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس بود.

زارع مایلی کهن را متهم کرد که هر قوت از میادین فوتبال دور می ماند، با بیان حرفهای عجیب و غریب، در صدد جلب توجه مدیران تیم ها و کسب سمت مربیگری در یکی از تیم های فوبتال ایران برمی آید.

وی خطاب به مایلی کهن گفت: آقای مایلی کهن شما در دو ماه گذشته چندین بار درخواست سرمربیگری پرسپولیس را مطرح کردید که آقای رویانیان با مشورت هایی که با کارشناسان مختلف داشت، کلیه کارشناسان عنوان کردند شما در سال های گذشته هیچ عملکرد مثبتی در تیم های خود نداشتید.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگرچه از نظر سردار رویانیان خاموشی در مواجهه با اظهارات توهین آمیز ایشان بهترین پاسخ خواهد بود ولی مطالب عنوان شده صرفا به احترام افکار عمومی و تنویر اذهان طرفداران اصیل و فهیم تیم پرسپولیس عنوان شد و اگر آقای رویانیان از مربی خارجی استفاده کرده در حقیقت به خواست هواداران احترام گذاشته که نمونه بعدی آن هم جذب مهدوی کیا است. تمامی اقدامات انجام شده باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت آقای رویانیان بر محور اعتلای نام پرسپولیس و تقویت تیم و شاد کردن دل هواداران آن استوار است.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
6
8
درود برسردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
10
6
حاجی مایلی لطفا یک جواب دندان شکن برای ایشان صادر کن.