۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۵۶۰۲
انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰

خدمات جدید سایپا یدک برای گروه خودرو های X100 ، تیبا و ریو

وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .
سایپا یدک طرح سرویس های ادواری را برای کلیه خودرو های گروه X100 تیبا و ریو به اجراء در می آورد.

به گزارش سایپانیوز، روزبهانی، معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک، با تاکید بر اهمیت طرح سرویس های ادواری گفت: با اجرای این طرح که برای خودرو های گروهX100 ( سایپا 132، سایپا 131، سایپا 141 ، سایپا 111) تیبا و ریو به اجرای در می آید ضمن افزایش راندمان عملکردی خودرو و تنظیم میزان آلاینده های خروجی از موتور ، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات خودرو را تا حد زیادی کاهش داده و با جلوگیری از بروز ایرادات فنی امکان استفاده خودرو برای مشتری را بدنبال خواهد داشت.

وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .

وی با اشاره به این مطلب که سرویس های ادواری و انجام آن موجب ایجاد فرصت های کسب و کار جدید برای نمایندگان خواهدشد، اظهار داشت: ارائه کیفیت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتری، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضایت حداکثری مشتریان، از جمله مواردی هستند که بی شک تحقق آنها توسط نمایندگی های مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.

سرویس های ادواری به خدماتی اطلاق می گردد که در آنها بخش های مشخص شده توسط نمایندگیهای مجاز سایپا مورد بازدید قرارگرفته و تنظیمات ، تعمیرات و پیشگیری های لازم قبل از بروز ایراد در خصوص آنها انجام می پذیرد.

روزبهانی یادآور شد: طی این سرویس ها ، روانکارهای اصلی خودرو همچون روغن موتور و گیربکس که تاثیری مستقیم بر عملکرد قسمتهای اصلی اعم از موتور و گیربکس و افزایش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فنی اعلام شده از سوی شرکت سایپا، مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز با روانکارهای استاندارد خودرو تعویض می گردند.

وی همچنین افزود: از دیدگاه دیگر تغییر فرهنگ استفاده از خودرو ، موجب شده تا میزان تمایل به استفاده از تعمیرگاه های مجاز بدلیل استفاده از قطعات استاندارد و پرسنل مجرب آموزش دیده ، ارائه صورتحساب شفاف و رسمی به مشتری و امکان شکایت و پیگیری تعمیرات نافرجام نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز، افزایش قابل توجهی یابد.

از سوی دیگر افزایش ظرفیت شبکه ، کاهش مدت زمان توقف خودرو جهت انجام تعمیرات و تعدیل اجرت به منظور افزایش رقابت پذیری اجرت تعمیرات در نمایندگی های مجاز، از دیگر عواملی هستند که برتری مطلق در ارائه خدمات و انجام تعمیرات را در اختیار نمایندگان مجاز خواهد بود .
برچسب ها: سایپا یدک ، تیبا ، x100
ارسال به دوستان