۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۵۶۰۲
انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰

خدمات جدید سایپا یدک برای گروه خودرو های X100 ، تیبا و ریو

وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .
سایپا یدک طرح سرویس های ادواری را برای کلیه خودرو های گروه X100 تیبا و ریو به اجراء در می آورد.

به گزارش سایپانیوز، روزبهانی، معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک، با تاکید بر اهمیت طرح سرویس های ادواری گفت: با اجرای این طرح که برای خودرو های گروهX100 ( سایپا 132، سایپا 131، سایپا 141 ، سایپا 111) تیبا و ریو به اجرای در می آید ضمن افزایش راندمان عملکردی خودرو و تنظیم میزان آلاینده های خروجی از موتور ، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات خودرو را تا حد زیادی کاهش داده و با جلوگیری از بروز ایرادات فنی امکان استفاده خودرو برای مشتری را بدنبال خواهد داشت.

وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .

وی با اشاره به این مطلب که سرویس های ادواری و انجام آن موجب ایجاد فرصت های کسب و کار جدید برای نمایندگان خواهدشد، اظهار داشت: ارائه کیفیت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتری، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضایت حداکثری مشتریان، از جمله مواردی هستند که بی شک تحقق آنها توسط نمایندگی های مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.

سرویس های ادواری به خدماتی اطلاق می گردد که در آنها بخش های مشخص شده توسط نمایندگیهای مجاز سایپا مورد بازدید قرارگرفته و تنظیمات ، تعمیرات و پیشگیری های لازم قبل از بروز ایراد در خصوص آنها انجام می پذیرد.

روزبهانی یادآور شد: طی این سرویس ها ، روانکارهای اصلی خودرو همچون روغن موتور و گیربکس که تاثیری مستقیم بر عملکرد قسمتهای اصلی اعم از موتور و گیربکس و افزایش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فنی اعلام شده از سوی شرکت سایپا، مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز با روانکارهای استاندارد خودرو تعویض می گردند.

وی همچنین افزود: از دیدگاه دیگر تغییر فرهنگ استفاده از خودرو ، موجب شده تا میزان تمایل به استفاده از تعمیرگاه های مجاز بدلیل استفاده از قطعات استاندارد و پرسنل مجرب آموزش دیده ، ارائه صورتحساب شفاف و رسمی به مشتری و امکان شکایت و پیگیری تعمیرات نافرجام نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز، افزایش قابل توجهی یابد.

از سوی دیگر افزایش ظرفیت شبکه ، کاهش مدت زمان توقف خودرو جهت انجام تعمیرات و تعدیل اجرت به منظور افزایش رقابت پذیری اجرت تعمیرات در نمایندگی های مجاز، از دیگر عواملی هستند که برتری مطلق در ارائه خدمات و انجام تعمیرات را در اختیار نمایندگان مجاز خواهد بود .
برچسب ها: سایپا یدک ، تیبا ، x100
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید