۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۵۶۴۷

منصور برزگر: تهدید فیلا را نباید جدی گرفت

منصور برزگر با اظهار رضایت تلحویحی از کنار رفتن محمدرضا یزدانی خرم از راس فدراسیون کشتی ایران، تهدید فدراسیون جهانی کشتی ( فیلا ) در خصوص تعلیق فدراسیون کشتی ایران را بی اهمیت خواند.
عصر ایران ورزشی - منصور برزگر، مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران، تلویحاً حمایت خود را از حذف محمدرضا یزدانی خرم از ریاست فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد.
 
به گزارش ایلنا، برزگر درباره تهدید فیلا به تعلیق فدراسیون کشتی ایران گفت: این مباحث هر از چندگاهی مطرح می‌شود و نباید همیشه آن را جدی گرفت.
 
وی افزود: اینکه گفته شود به این خاطر فعالیت‌های کشتی ما به حالت تعلیق در بیاید را نباید جدی گرفت  و نباید به آن توجه و حساسیت زیادی نشان داد.
 
اشاره منصور برزگر به کناررفتن محمدرضا یزدانی خرم از ریاست فدراسیون کشتی ایران در پی وقایع مربوط به انتخابات فدراسیون کشتی در ماه گذشته است.
 
یزدانی خرم پس از تمدید مهلت انتخابات فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش و ثبت نام کاندیدهای جدید از سمت خود استعفا کرد.
 
به دنبال استعفای محمدرضا یزدانی خرم، دستیاران وی نیز از فدراسیون کشتی خارج شدند.
 
یزدانی خرم در اعراض به آنچه که تمدید غیرقانونی مهلت ثبت نام انتخابات می دانست، فدراسیون کشتی را ترک کرد.
 
برخی از ناظران کشتی معتقدند وزارت ورزش چههر هایی چون امیررضا خادم و حسن رنگرز را وارد انتخابات فدراسیون کشتی کرد تا محمدرضا یزدانی خرم از ریاست این فدراسیون کنار برود.  

منصور برزگر در پاسخ به این سوال که گویا مارتینتی و همکارانش برکناری یزدانی خرم را نوعی دخالت دولت در ورزش دانسته‌اند، گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون جهانی کارهای سیاسی خود را غیر سیاسی می‌دانند و کوچکترین تحرک در فدراسیون‌های دیگر کشور‌ها را سیاسی عنوان می‌کند.

برزگر درباره اقدامات سیاسی فدراسیون جهانی کشتی ( فیلا ) توضیحی نداد.
 
وی همچنین در این باره نیز توضیح نداد که چرا تهدید فیلا به تعلیق فدراسیون کشتی ایران هیچ گاه محقق نخواهد شد.  
ارسال به دوستان