۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۶۲۱۱
انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۰

جریمه روزانه 650 راننده متخلف در تونل توحید

هم اکنون دوربین های ثبت سرعت روی 60 کیلومتر در ساعت تنظیم شده‌اند و رانندگانی که بیش از این سرعت در تونل رانندگی کنند توسط دوربین جریمه می شوند. همچنین دوربین‌های ویژه‌ای نیز در خطوط اضطرار تونل نصب شده است و خودروهایی که از این خط برای تردد استفاده کنند، اعمال قانون می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در تونل توحید خبر داد و گفت: به صورت میانگین روزانه 650 خودرو متخلف از طریق دوربین در این تونل جریمه می‌شوند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در تونل توحید ادامه دارد و ماموران با استقرار در مبادی ورودی از تردد موتور سیکلت، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به داخل تونل جلوگیری می کنند. البته این طرح در مواقع افزایش بار ترافیک چمران از طریق دوربین ها اجرا می شود و ماموران اقدام به کنترل دستی نمی کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون دوربین های ثبت سرعت روی 60 کیلومتر در ساعت تنظیم شده‌اند و رانندگانی که بیش از این سرعت در تونل رانندگی کنند توسط دوربین جریمه می شوند. همچنین دوربین‌های ویژه‌ای نیز در خطوط اضطرار تونل نصب شده است و خودروهایی که از این خط برای تردد استفاده کنند، اعمال قانون می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران از اعمال قانون روزانه 650 راننده متخلف به طور میانگین خبر داد و افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح و همکاری خوب مردم حوادث ترافیکی تونل توحید به صفر رسیده است با این وجود اجرای این طرح به منظور کاهش تصادفات و آلودگی تونل ادامه می یابد.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت