۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۶۳۳۳
انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۰

سایت تبیان برای مجلس نهم حوزه انتخابیه زد


موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقدام به طراحی صفحه ویژه انتخابات نموده است.

به گزارش روابط عمومی، جامعه آماري مخاطبان تبيان به گونه اي است که در انتخابات هاي گذشته ميان نتايج نظرسنجي هاي انجام شده و نتايج انتخابات تطابق معني داری وجود داشته است. به همین منظور موسسه تبیان با ایجاد صفحه ای جدید برای انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی به بررسی و تحلیل آخرین فعالیت های انتخاباتی مجلس می پردازد.

علاقمندان می توانند در این صفحه یادداشت های انتخاباتی، اخبار ائتلاف های به صحنه آمده و مسائل مربوط به جریان جاری در عرصه سیاسی کشور، مقالات حقوقی مربوط به انتخابات، فیلم های انتخاباتی و پوشش گفتار و عملکرد شخصیت های سیاسی و..... را مشاهده کنید و در نظر سنجی های تبیان پیرامون انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است، صفحه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به این آدرس: http://entekhab.tebyan.net در دسترس عموم قرار دارد.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته