۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۶۶۵۳
انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰

آغاز ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی

وی گفت: پذیرش در دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی نیز از طریق آزمون و ظرفیت آن نیز حدود70هزار نفر است.

ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت نام از داوطلبان این دوره ها تا27دی ادامه دارد و داوطلبان باید از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

دکتر صدر افزود: داوطلبان این دوره ها می تواند دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق پایگاه اینترنتی یاد شده بارگذاری (دانلود) یا از باجه های پستی خریداری کنند.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: هزینه ثبت نام در دوره های کاردانی8500 تومان و در دوره های کارشناسی11 هزار و500 تومان است.

وی گفت: داوطلبان می توانند به دو روش خرید شناسه و رمز ثبت نام از باجه های پستی و دیگری پرداخت اینترنتی با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

دکتر صدر افزود: پذیرش در دوره های کاردانی پودمانی بدون آزمون و ظرفیت پذیرش آن نیز حدود155هزار نفر است .

وی گفت: داوطلبان با داشتن دیپلم متوسطه و بر اساس معدل کل در این دوره ها پذیرش خواهند شد.

دکتر صدر افزود: داوطلبان این دوره از نیم سال دوم تحصیلی91 -90پذیرش و مشغول به تحصیل می شوند.

وی گفت: پذیرش در دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی نیز از طریق آزمون و ظرفیت آن نیز حدود70هزار نفر است.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آزمون دوره های کارشناسی29اردیبهشت1391برگزار می شود و داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون باید مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری را داشته باشند.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم