۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۶۶۵۷

طعنه لئوناردو به مارادونا

لنوناردو برزیلی در پاسخ به انتقاد مارادونا، وی را سومین بازیکن برتر جهان خواند!
  ورزش 3 - ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين دو روز پيش به انتقاد از لئوناردو مدير بخش ورزشي باشگاه پاري سن ژرمن فرانسه پرداخت و گفت: نمي‌دانم لئوناردو در پاري سن ژرمن مربي است يا مدير برنامه‌هاي بازيکنان يا تاجر نفت! نمي‌دانم او پس از جدايي از اينتر و ميلان براي چه به فرانسه آمده و با پاري سن ژرمن قرارداد امضا کرده است.

لئوناردو در واکنش به اين سخنان مارادونا گفت: از اين که سومين بازيکن برتر تاريخ فوتبال جهان درباره من صحبت مي‌کند، خوشحالم. اگر او مرا نمي‌شناسد من به خوبي خودم را مي‌شناسم. مارادونا حتي شايستگي کسب عنوان دومين بازيکن تاريخ فوتبال جهان را ندارد به نظرم او بعد از پله و مسي قرار دارد.

اين پاسخ طعنه آميز و در عين حال هوشيارانه لئوناردو در واقع نوعي توهين به مارادونا به شمار مي‌آيد، چرا که لئوناردو وي را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان نمي‌داند و پله و مسي را برتر از او مي‌داند.

  گفتنی است، تيم الوصل امارات با هدايت مارادونا امروز (سه‌شنبه) در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي امارات به مصاف الوحده مي‌رود و انتظار مي‌رود که محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته ذوب آهن براي نخستين بار در ترکيب اين تيم به ميدان رود.

 
ارسال به دوستان