۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۷۰۹۷

ماسکرانو: روزي به رئال می بازیم

هافبک آرژانتيني بارسلونا بر اين باور است که رئال مادريد با بازيکناني که در اختيار دارد مي‌تواند بارسلونا را شکست دهد.
ورزش3- دومين ال کلاسيکوی فصل ، چهارشنبه بين دو غول فوتبال اسپانيا و جهان برگزار مي‌شود و شاگردان مورينيو و پپ گوارديولا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي به مصاف هم مي‌روند.

ماسکرانو هافبک آرژانتيني بارسلونا در گفت‌وگو با روزنامه مارکا اسپانيا با بيان اينکه جدال مقابل رئال مادريد آن هم در ورزشگاه سانتياگو برنابئو سخت خواهد بود، گفت: رئال مادريد بازيکنان بزرگ و باتجربه‌اي دارد، مطمئنا شکست آن‌ها راحت نخواهد بود. در ديدارهاي اخيري که مقابل آن‌ها پيروز شده‌ايم تا حدودي شانس با ما بوده است اما روزي مقابل اين تيم شکست خواهيم خورد. بر اين باورم که در بازي‌هاي رودررو فقط تيمي که از فرصت‌هاي خود به خوبي استفاده مي‌کند مي‌تواند پيروز از ميدان خارج شود و آمار قبل از بازي تاثير چنداني در نتيجه گرفتن ندارد.

وي درباره سخنان اخير ايکر کاسياس دروازه‌بان رئال مادريد که گفته بود بازي‌هاي رودرروي دو تيم به علت زياد شدن آن‌ها حساسيت خود را از دست داده است، گفت: هر کسي راي و نظري دارد اما من بر اين باورم که بازي‌هاي دو تيم نه تنها در اسپانيا بلکه در سراسر جهان همچنان با اهميت و حساس است. روز به روز به بينندگان ال کلاسيکو اضافه مي‌شود و هر ساله ما شاهد رکوردشکني در اين زمينه هستم.

ماسکرانو درباره اين سوال که آيا ال کلاسيکو چهارشنبه با ال کلاسيکو قبلي دو تيم تفاوت دارد، گفت: هيچ تفاوتي وجود ندارد. بازيکنان و مربيان هيچ تغييري نکرده‌اند چه بسا فقط از لحاظ تاکتيکي و فني دو تيم تغيير کنند. دو تيم همديگر را به خوبي مي‌شناسند و از زير و بم هم خبر دارند. مهم اين است که بازيکنان دو تيم آنچه را که کادر فني از آن‌ها مي‌خواهند در زمين بازي به نمايش بگذارند.

وي درباره بازي حساس تيمش با رئال بتيس در چارچوب رقابت‌هاي لاليگا که قرار است فردا (يکشنبه) شب در نوکمپ برگزار شود، گفت: بايد در اين ديدار پيروز شويم و سه امتياز بازي را به دست آوريم. بيش از اين نمي‌خواهيم فاصله امتيازي خود را با رئال مادريد بيشتر کنيم. فعلا فقط به رئال بتيس فکر مي‌کنم بعد از آن توجه خود را معطوف به بازي چهارشنبه مي‌کنيم.

در جدول رده‌بندي لاليگا رئال مارديد و بارسلونا به ترتيب با 43 و 38 امتياز در رده‌هاي اول و دوم جدول رده‌بندي هستند.
برچسب ها: ماسکرانو ، رئال
ارسال به دوستان