۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۷۳۱۹

بارسونا 4 - رئال بتیس 2

بارسلونا با پیروزی در برابر رئال بتیس، موفق شد همچنان در 5 امتیازی رئال مادرید قرار بگیرد. لیونل مسی در این مسابقه دو گل به ثمر رساند.
عصر ایران ورزشی - تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با ۴ گل از سد بتیس سخت کوش بگذرد تا همچنان در یک قدمی رئال صدرنشین باقی بماند.

به گزارش ایلنا، در این بازی سنگین که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد تیم فوتبال بارسا در دقیقه ۱۰ روی ریباند ضربه‌ای که سسک فابرگاس به تیر دروازه بتیسی‌ها کوبید توسط چابی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا خیال هواداران بارسا کمی بابت کسب پیروزی خانگی راحت شود.

 در دقیقه ۱۲ نیز الکسیس سانچس از سمت چپ سانتری مواج را برای لیونل مسی فرستاد و او هم آن را وارد دروازه کاستو اسپینوزا کرد تا نتیجه ۲ برابر به سود بارسایی‌ها شود. این پیان کار نبود و در دقیقه ۳۲روی ضربه سالوا سویا روبن کاسترو موفق شد دروازه والدس را باز کند تا بارسایی‌ها به خود بیایند.

با شروع نیمه دوم رئالی‌های بتیس بهتر از بارسا ظاهر شدند و در ضد حمله‌ای سریع گل مساوی را وارد دروازه بارسا کردند. روکه سانتاکروز زننده این گل بود که از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای سنگین گل دوم را برای بتیسی‌ها به ثمر رسند تا کار به تساوی کشیده شود. زد.

در دقیقه ۷۰، ماریو بازیکن بتیس با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار آنها در مقابل شاگردان پپ گواردیولا سخت‌تر شود. تا اینکه در دقیقه ۷۵ سانچس با ضربه‌ای نه‌چندان خوب دروازه کاستو را از پشت محوطه جریمه گشود و در ‌‌نهایت در دقیقه ۸۶ لیونل مسی گل چهارم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نتیجه پایانی بازی ۴ بر ۲ به سود بارسایی‌ها رقم بخورد.

بارسلونا با این برد ۴۱ امتیازی شد تا همچنان فاصله ۵ امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کند. بتیس هم با ۲۲ امتیاز در رده ۱۱ جدول لالیگا جای گرفته است.



ارسال به دوستان