۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۳۵۲
انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۰

انتصاب معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

افراسیابی هم­چنین در حال حاضر عضو شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه ­های روزنامه­ نگاری و گرافیک مطبوعاتی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیات کارشناسی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال طی حکمی "محمدصادق افراسیابی" را به عنوان معاون رسانه های دیجیتال منصوب کرد. افراسیابی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­های دیجیتال، دکتر حسن علیزاده، رئیس این مرکز محمد صادق افراسیابی را به عنوان معاون رسانه ­های دیجیتال معرفی کرد.

محمد صادق افراسیابی، کارشناس ارشد سیاستگذاری معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و مدرس دانشکده خبر، پیش از این به عنوان مسئول ستاد ساماندهی پایگاه­های اینترنتی ایرانی و خبرگزاری­های غیردولتی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع­رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشته است.

سوابقی همچون مدیر کل آموزش ستاد عالی کانون­های فرهنگی هنری مساجد کشور، مشاور فناوری اطلاعات و رسانه­های جمعی بسیج جامعه زنان کشور، عضو شورای سیاستگذاری همایش ائمه جماعات کانون­های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر پورتال فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از دیگر مسئولیت­های وی در گذشته است.

افراسیابی هم­چنین در حال حاضر عضو شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه ­های روزنامه­ نگاری و گرافیک مطبوعاتی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیات کارشناسی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

در متن حکم رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­ های دیجیتال آمده است: با توجه به تعهد، توانمندی و شایستگی‌ و تجارب ارزنده کاری جنابعالی در حوزه­ های مختلف فرهنگی به موجب این حکم به عنوان "معاون رسانه های دیجیتال" مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال منصوب می­ شوید. امیدوارم با بهره­ گیری از ظرفیت­ های موجود در بخش دولتی و دستگاه­ های اجرایی و توانمندی­ های بالفعل بخش خصوصی و دانشگاهی کشور و هم­چنین تعامل سازنده و فراگیر با اصحاب اندیشه و دست­اندرکان تولید نرم افزار در کشور، شاهد دستیابی به قله­ های جدید موفقیت در حیطه ماموریت­ های مرکز باشیم. 

در ادامه این جلسه دکتر حسن علیزاده، از رایزنی با معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی خبر داد و تاکید کرد: به منظور تفکیک ساماندهی پایگاه های اینترنتی از حوزه خبرگزاری ها و نشریات الکترونیکی رایزنی هایی با معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی صورت گرفته است و به زودی شاهد ساماندهی پایگاه­های اینترنتی توسط مرکز خواهیم بود.
ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها