۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۵۰۹
انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۰

اعتراض حامیان دولت به حضور عماد افروغ در تلویزیون/صدر:‌ ضرغامی باید جبران کند!

حضور عماد افروغ نماینده سابق تهران در برنامه تلویزیونی زنده «پارک ملت» و انتقادات صریحش، با اعتراض برخی حامیان دولت مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، صبح امروز روزنامه ایران، دعوت از او در یک برنامه زنده تلویزیونی را زیر سوال برد و ظهر امروز هم این موضوع به بخشی از مذاکرات نمایندگان در مجلس بدل شد.
یکی از نمایندگان حامی دولت بی آنکه نامی از افروغ ببرد، او را «آقایی که حرف​هایش تیتر رسانه های خارجی می​شود» خطاب کرد و به ضرغامی به دلیل دعوت از او در رسانه ملی تذکر داد.

شهاب​الدین صدر هم که ریاست جلسه را بر عهده داشت، سخنان وی را تایید کرد و گفت: آقای ضرغامی کوتاهی صورت گرفته در آن برنامه تلویزیونی را جبران کند.او حتی از بیژن نوباوه و شجاعی کیاسری اعضای هیات نظارت بر صداوسیما هم خواست تا این موضوع را پیگیری جدی کنند.

در ادامه مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب سمنان هم در تذکر دیگری بی آنکه نام افروغ یا ضرغامی را ببرد، گفت: والله در «پارک ملت» هیچ مشکل ویژه​ای نیست. اینها که اعتراض دارند، می​گویند هیچ صدایی غیر از صدای ما شنیده نشود. در حالی که صداوسیما مظهر آزادی بیان و متعلق به همه گروه​ها و سلایق است.
مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری تاکید کرد که با این حرف​ها نباید برنامه «پارک ملت» را تعطیل کرد.
صدر در پاسخ به وی هم گفت: گاهی مواردی در برنامه​های تلویزیون گفته می​شود که مبانی دینی را ممکن است زیر سوال ببرد. تذکر ما از این حیث بود. وگرنه حق با شما است و صداوسیما متعلق به همه گروه​ها است.
 
برچسب ها: صدر ، افروغ
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟