۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۷۸۴
انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰

انفجار در ایستگاه تقویت فشار گاز لاکان

مدیرعامل سازمان آتش­ نشانی رشت گفت: آتش نشانان با محاصره آتش نسبت به جلوگیری از سرایت شعله­ های مهیب به تاسیسات و کمپرسورها و همچنین خنک کردن این ایستگاه اقدام کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت از انفجار مهیب در ایستگاه تقویت فشار گاز لاکان خبر داد.

محمد علی رفیعی در گفتگو با مهر افزود:  در ساعت 12 و 13 دقیقه پنجشنبه 29 دی ­ماه جاری به دنبال تماس پی در پی تعداد زیادی از شهروندان از نقاط مختلف شهر با سامانه­ 125 سازمان آتش­ نشانی و خدمات ایمنی رشت مبنی بر انفجار ایستگاه تقویت فشار گاز لاکان بلافاصله تمامی خودروهای اطفائیه سازمان به همراه 75 تن آتش­ نشان پس از 14 دقیقه در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش­ نشانی رشت گفت: آتش نشانان با محاصره آتش نسبت به جلوگیری از سرایت شعله­ های مهیب به تاسیسات و کمپرسورها و همچنین خنک کردن این ایستگاه اقدام کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی علل بروز این حادثه و خسارات ناشی از آن هستند، یادآورشد: متاسفانه این حادثه موجب فوت یکی از کارکنان این ایستگاه نیز شده است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید