۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۸۲۵۰
انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۰

شیوع عفونت‌های تنفسی/ مردم به هم دست ندهند

فرسار تصریح کرد: افراد در این ایام که عفونت‌های تنفسی شایع است از روبوسی خودداری کنند و از وسایل شخصی خود استفاده کنند.

فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شیوع عفونت‌های تنفسی در این ایام به مردم توصیه کرد که روبوسی نکنند و از دست دادن خودداری کنند.

احمدرضا فرسار، اظهار داشت: برای اینکه عفونت‌های تنفسی در این ایام شایع شده است مردم باید مراقبت‌های تنفسی را بیشتر رعایت کنند.

وی افزود: افراد باید مراقب باشند تا گرم و سرد نشوند یا یک هوا نشوند و با بیماران سرماخورده نیز برخورد نزدیک نکنند.

فرسار تصریح کرد: افراد در این ایام که عفونت‌های تنفسی شایع است از روبوسی خودداری کنند و از وسایل شخصی خود استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان‌کرد: عفونت‌های تنفسی در زمان‌هایی که هوا یک باره گرم و سرد می‌شود بیشتر شیوع پیدا می‌کند و اطفال و سالمندان نیز بیشتر از دیگران مستعد ابتلا هستند.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم