۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۸۵۰۶
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۰

بیانیه حزب الله لبنان درباره اظهارات اخیر سردار سلیمانی

حزب الله این اقدام ائتلاف 14 مارس را ناشی از ورشکستگی اخلاقی و سیاسی این گروه دانسته است . در این بیانیه همچنین شبکه تلویزیونی العربیه به بزرگنمایی و تحریف سخنان اخیر سردار قاسم سلیمانی متهم شده است .
حزب الله لبنان روز گذشته با انتشار بیانیه ای ائتلاف غربگرای 14 مارس لبنان را به بدفهمی و تحریف اظهارات اخیر سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران متهم کرد.

به گزارش عصر ایران حزب الله در بیانیه خود آورده است : با وجودی که سفرای ایران در لبنان ، عراق و اردن و ونیز وزارت امور خارجه این کشور سوء برداشت از اظهارات اخیر سردار سلیمانی را رد کرده اند، دنباله روهای آمریکا و اسراییل در لبنان و دیگر کشورها همچنان در راستای کمپین خود به تحریف اظهارات سردار سلیمانی ادامه می دهند.

حزب الله این اقدام ائتلاف 14 مارس را ناشی از ورشکستگی اخلاقی و سیاسی این گروه دانسته است .

در این بیانیه همچنین شبکه تلویزیونی العربیه به بزرگنمایی و تحریف سخنان اخیر سردار قاسم سلیمانی متهم شده است .

گفتنی است طی روزهای اخیر اظهارات اخیر سردار قاسم سلیمانی در جریان یک گردهمایی در تهران سوژه روز تبلیغات ضد ایرانی ائتلاف 14 مارس لبنان و برخی از شبکه های تلویزیونی و رسانه ای عربی شده است .

سردار سلیمانی در اظهارات خود الگو و منبع الهام بودن انقلاب اسلامی را در شکل گیری حزب الله لبنان مورد تاکید قرار داده بود ، اما برخی رسانه های عربی از این اظهارات به عنوان سوژه ای برای تبلیغات ضد ایرانی خود استفاده کرده و با تحریف اظهارات سلیمانی گفته بودند که جنوب لبنان و عراق حوزه نفوذ جمهوری اسلامی ایران است .


ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)