۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۸۶۱۱
انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۰

تحصيل رايگان حافظان قرآن در دانشگاه‌ها

حافظان كل قرآن كه در اجراي قانون اعطاي مدرك كارشناسي و بالاتر به حافظان كل قرآن كريم توسط سازمان سنجش به سازمان اوقاف معرفي و موفق به قبولي در آزمون صحت حفظ كل قرآن كريم شده‌اند از ديگر مشمولان اين مصوبه هستند.
ضوابط شمول تحصيل رايگان در دانشگاه‌ها براي حافظان كل قرآن كريم اعلام شد.

به گزارش ايسنا، دارندگان مدرك تخصصي درجه يك، 2 و 3 حفظ قرآن كريم با امضاي مشترك وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رييس سازمان تبليغات اسلامي مشمول تحصيل رايگان مي‌شوند.

همچنين حافظان كل قرآن كه در اجراي قانون اعطاي مدرك كارشناسي و بالاتر به حافظان كل قرآن كريم توسط سازمان سنجش به سازمان اوقاف معرفي و موفق به قبولي در آزمون صحت حفظ كل قرآن كريم شده‌اند از ديگر مشمولان اين مصوبه هستند.

دارندگان رتبه اول تا سوم مسابقات بين‌المللي، اول تا پنجم كشوري و اول تا سوم مسابقات استاني سازمان اوقاف و امور خيريه طي سال‌هاي 1385 تا 1390 در رشته حفظ كل قرآن كريم و ساير داوطلبان در صورت احراز حفظ كل قرآن كريم بر اساس دستورالعمل مربوطه توسط سازمان اوقاف و امور خيريه از ديگر مشمولان محسوب مي‌شوند.

بر اين اساس، ساير گواهي‌هاي مؤيد حفظ كل قرآن دستگاه‌هاي دولتي و عمومي و نهادهاي مردمي اعم از داخلي و خارجي فاقد اعتبار در اين خصوص است.

سازمان اوقاف و امور خيريه بايد با هماهنگي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور، پس از مبادله موافقت نامه و تخصيص اعتبار، اسناد مربوط به شهريه پرداخت ‌شده توسط حافظان بابت نيمسال اول و دوم سال تحصيلي 1391ـ 1390 را دريافت و هزينه آن را به آنها پرداخت كند.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد