۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۹۲۵۸
انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۰

در تهران "سرباز معلم" جذب نمی‌شود

سرباز معلم‌ها اساساً برای مناطق محروم و صعب‌العبور که امکان اعزام فرهنگیان متأهل و دارای شرایط خاص به آن مناطق وجود ندارد، جذب می‌شوند؛ در حالی که شهر تهران چنین وضعیتی ندارد که نیاز به اعزام سرباز معلم باشد.

فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در سال تحصیلی آینده، در حوزه شهر تهران «سرباز معلم» جذب نمی‌شود.

سیدعلی یزدیخواه، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به عدم جذب «سرباز معلم» در حوزه شهر تهران در سال تحصیلی آینده، اظهار داشت: تهران به خاطر کلانشهر بودن و شرایط خاصی که دارد، از سال‌های قبل فاقد سرباز معلم بوده است.

وی افزود: سرباز معلم‌ها اساساً برای مناطق محروم و صعب‌العبور که امکان اعزام فرهنگیان متأهل و دارای شرایط خاص به آن مناطق وجود ندارد، جذب می‌شوند؛ در حالی که شهر تهران چنین وضعیتی ندارد که نیاز به اعزام سرباز معلم باشد و تاکنون نیز در این شهر جذب سرباز معلم سابقه نداشته است.

بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی آینده، 5 هزار و 322 سرباز معلم در آموزش و پرورش سراسر کشور جذب خواهند شد که بیشترین سهمیه به استان خوزستان با 650 نفر و کمترین سهمیه به استان ایلام با 22 نفر اختصاص دارد؛ همچنین در این بخشنامه تأکید شده است که در جذب سرباز معلم، فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (ورودی‌های سال 88) در اولویت قرار دارند.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها