۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۹۲۸۸
انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۰

ساخت موشک با سرعتی معادل 3 برابر سرعت صوت در انگلیس (+عکس)

پیتر لف وزیر مشاور در امور تجهیزات دفاعی در کابینه انگلیس هم گفت: ساخت این سامانه موشکی ، پیشرفت جدی بخش صنایع موشکی انگلیس است و بار دیگر تعهد ما به فراهم کردن فناوری های پیشرفته برای نیروهای مسلح انگلیس رانشان می دهد.

نیروی دریایی انگلیس اعلام کرد سامانه دفاعی جدیدی را ساخته است که موشک های آن می تواند موشک های دشمن را با سرعتی معادل سه برابر سرعت صوت، نابود کند.

به گزارش جذاب نیوز، روزنامه دیلی میل چاپ لندن نوشت: این سامانه موشکی جدید به نام "Sea Ceptor" می تواند منطقه ای از زمین یا دریا به مساحت 500 مایل مربع را حفاظت کند.

هزینه ساخت این سامانه موشکی 483 میلیون پوند انگلیس است  و در ابتدا، توسط کشتی های جنگی نیروی دریایی انگلیس، استفاده می شود اما درآینده در نیروهای زمینی و هوایی این کشور هم به کار گرفته خواهد شد.

پیتر لف وزیر مشاور در امور تجهیزات دفاعی در کابینه انگلیس هم گفت: ساخت این سامانه موشکی ، پیشرفت جدی بخش صنایع موشکی انگلیس است و بار دیگر تعهد ما به فراهم کردن فناوری های پیشرفته برای نیروهای مسلح انگلیس رانشان می دهد.

قبل از این رسانه ها گفته بودند که دولت انگلیس قصد دارد در راستای کاهش هزینه های دفاعی ، 4 هزار و 500 عضو ارتش خود را کاهش دهد. براساس این برنامه، نیروی زمینی سه هزار نظامی، نیروی هوایی یک هزار نظامی و نیروی دریایی 500 نظامی خود را باید کاهش دهد.


 









ارسال به دوستان
۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس)