۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۹۹۲۸
انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۰

شمار مجروحان درگیری های مصر به 228 نفر رسید

شورای نظامی مصر اعلام کرده است با کسانی که سعی در نابودی مصر دارند، به شدت برخورد خواهد شد.

بیانیه شورای نظامی، ادامه درگیری ها در اطراف وزارت کشور و افزایش شمار مجروحان از آخرین اخبار مصر محسوب می شود.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، شورای نظامی حاکم بر مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح به بدخواهان اجازه خودنمایی نخواهد داد.

در این بیانیه آمده است : حوادث اخیر ماهیت بسیاری از افراد و کسانی که خون شهیدان انقلاب را پایمال کرده اند به خوبی آشکار کرد؛ این افراد خواهان نابودی پلیس و ویرانی وزارت کشور هستند.

شورای نظامی مصر بیان کرد: برای هر چیزی پایانی است و جوانان انقلابی باید به میدان التحریر بازگردند و به بیان دیدگاههای خود بپردازند و توطئه ها را خنثی کنند.

در این بیانیه آمده است : پارلمان مشغول بررسی حوادث پورت سعید است و هرگز به حقوق شهیدان تعدی نخواهد شد، جوانان مصر را از هرج و مرج نجات دهند.

شورای نظامی مصر اعلام کرده است با کسانی که سعی در نابودی مصر دارند، به شدت برخورد خواهد شد.

در همین راستا شاهدان عینی گزارش دادند: برق اطراف وزارت کشور مصر به منظور جلوگیری از تصرف آن به دست معترضان و کاهش درگیری ها میان معترضان و نیروهای امنیتی قطع شده است اما درگیری ها با شدت ادامه دارد.

خبر دیگر اینکه منابع آگاه اعلام کردند که شمار مصدومان اعتراضات اطراف وزارت کشور مصر به 228 نفر افزایش یافته است.

از سوی دیگر قرار است نشستی در مقر حزب آزادی و عدالت با هدف بررسی مسائل مهمی همانند واگذاری قدرت در اسرع وقت با حضور گروههای مختلف سیاسی مصر برگزار خواهد شد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان