۱۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۹۹۹۳
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۰

حمایت 202 نماینده مجلس از خطبه های رهبری

حضور باشکوه و انبوه نمازگزاران مومن نشانه وحدت مردم در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت آنان با توجه به رهنمودهای رهبری و پیروی از ولایت فقیه بود.

فارس: 202 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تجلیل از خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه 14 بهمن، تأکید کردند: این خطبه‌ها راهگشا، امیدآفرین و وحدت‌بخش بود.

بیانیه 202 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه 14 بهمن سال 1390 و در ایام مبارک دهه فجر و در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی راهگشا، امیدآفرین و وحدت‌بخش بود.

حضور باشکوه و انبوه نمازگزاران مومن نشانه وحدت مردم در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت آنان با توجه به رهنمودهای رهبری و پیروی از ولایت فقیه بود.

مقام معظم رهبری علاوه بر آنکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را یادآور شدند، تحلیل دقیقی از شرایط و اوضاع فعلی جهان و منطقه بیان فرمودند و بر اهمیت انتخابات و ضرورت مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات 12 اسفند و بر جایگاه مجلس تاکید کردند و در خطبه بیداری بخش خود به زبان عربی با تشریح علل و انگیزه‌های انقلاب‌های منطقه، اسلامی بودن این حرکت‌ها را تبیین فرمودند و امت اسلامی را از انبوه خطر‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام برحذر داشتند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) به حضور همه مسملین جهان، با تائید کامل رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر در دهه فجر با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و با ولی امر مسلمین تجدید بیعت می‌کنیم و همه تلاش و همت خود را در حفظ وحدت و ایفای وظیفه در مجلس برای انتخابات آینده به کار خواهیم گرفت و دوام سلامت و توفیق رهبری معظم را از خداوند کریم مسئلت می‌کنیم.

ارسال به دوستان
تحلیل خطبه های رهبر انقلاب: جنگ می شود یا نه؟! وزیر دفاع پاکستان خطاب به رژیم صهیونیستی: قادر به رویارویی نظامی با ما نیستید 300SL: یک افسانه جاودان(فیلم) سارد؛ یک ژاپنی که عاشق تویوتا است! (عکس) حضور مجید مجیدی در نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب (عکس) زیر آبروک گلو سفید؛ پرنده غواص با لباس ضدآبی که خداوند برایش ساخته! (+فیلم و عکس) هتل پاپیولس؛ اولین هتل کربن مثبت آمریکا با معماری منحصر به فرد(+عکس) دانشمندان پیشنهاد داده‌اند فضانوردان در راه مریخ سنگ‌های فضایی بخورند رویترز: جنگ غزه به کرانه باختری سرایت کرد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: همه زنان افغان می‌توانند درخواست پناهندگی کنند لیتوانی سپاه را در فهرست «تروریستی» خود قرار داد گواه؛ گواهی برای تغییر نگاه در مرکز اسناد/ "عراق می‌خواست امام را بکُشد و گردن ساواک بیندازد" برخورد قضایی با نوید محمد زاده به دلیل اظهارات بعد از پاسخ موشکی ایران رویترز: داماد ترامپ با بن‌ سلمان درباره سازش ریاض-تل‌آویو رایزنی کرده فنلاند: دیر یا زود، کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم