۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۱۱۱۹

انتقاد بکن بائر از آرین روبن

فرانس بکن بائر، آرین روبن را به خودخواهی و خودبزرگ بینی متهم کرد و گفت: روبن در بازي‌هايي كاملا به صورت فردي عمل مي‌كند و به ديگر بازيكنان توجهي نمي‌كند. حتي وقتي كه او گلي به ثمر مي‌رساند به جاي اين كه از كسي كه به او پاس داده تشكر كند، به طرف خانواده‌اش مي‌رود و شاديش را با آن‌ها تقسيم مي‌كند.
عصر ایران ورزشی - فرانس بکن بائر با انتقاد از آرين روبن مهاجم هلندي بايرن‌ مونيخ، او را به خودخواهي است و بی توجهی به ديگر بازيكنان این تیم متهم کرد. 

به گزارش ایسنا، قيصر فوتبال آلمان در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني اسكاي گفت: روبن در اين فصل نمايش خوبي نداشته و در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نشده است. او همچون بسياري از بازيكنان گرفتار بيماري خودخواهي و خود بزرگ بيني است.

وی افزود: روبن در بازي‌هايي كاملا به صورت فردي عمل مي‌كند و به ديگر بازيكنان توجهي نمي‌كند. حتي وقتي كه او گلي به ثمر مي‌رساند به جاي اين كه از كسي كه به او پاس داده تشكر كند، به طرف خانواده‌اش مي‌رود و شاديش را با آن‌ها تقسيم مي‌كند، به طوري كه ديگر بازيكنانمان را به دنبال خود مي‌كشد.

رييس افتخاري باشگاه بايرن‌ مونيخ تصريح كرد: حتي كار به جاهايي مي‌كشد كه او به ديگر بازيكنان مي‌گويد كه اگر از عملكرد من راضي نيستيد، مي‌توانيد خودتان توپ را بگيرد و به بازي ادامه دهيد!

روبن در اواخر فصل گذشته دچار مصدوميت شد و بيشتر بازي‌هاي اين فصل را از دست داد. او در ماه اكتبر گذشته از ناحيه ران مصدوم و زير تيغ جراحان قرار گرفت اما بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت هنوز فرصت حضور در تركيب اصلي تيمش را نيافته است.

او در بازي بايرن‌ مونيخ مقابل اشتوتگارت در مرحله يك چهارم جام حذفي بر روي نيمكت ذخيرها نشست و فرصت بازي كردن را نيافت،‌ اما در بازي مقابل كايزرسلاترن كه با پيروزي دو بر صفر تيمش به پايان رسيد، بعد از مصدوميت مولر در نيمه دوم جايگزين او شد.

آرین روبن در فینال جام جهانی 2010 نیز با از دست دادن دو فرصت گل مسکم رد برابر اسپانیا،  عامل اصلی قهرمان نشدن هلند در جام جهانی بود.

در جدول رده‌بندي بوندسليگا بوروسيا دورتموند با 46 امتياز صدرنشين است و بايرن‌ مونيخ و بوروسيا مونشن‌گلادباخ به ترتيب با 44 و 43 در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

ارسال به دوستان