۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۲۰۲۸
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۰

سرلشگر صفوي: مردم انتخابات 12 اسفند را جدي بگيرند

صفوي تاكيد كرد: خواهشم از همه كساني كه صداي من را مي‌شنوند اين است كه در انتخابات پيش‌روي مجلس يك حضور سرنوشت‌ساز داشته باشند.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: از مردم مي‌خواهم كه انتخابات 12 اسفند را جدي بگيرند و با حضور حداكثري خود همچون حماسه 22 بهمن امسال، حماسه ديگري خلق كنند.

به گزارش ايسنا، سردار سرلشگر سيديحيي ‌صفوي در اولين يادواره آيت‌الله شيخ‌فضل‌الله محلاتي (نماينده امام (ره) در سپاه پاسداران) كه با حضور آيت‌الله مهدوي‌كني، سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه، عسگراولادي و برخي از روحانيون و شخصيت‌هاي لشگري و كشوري برگزار ‌شد، اظهار كرد: در آسمان پرستاره حدود پنج هزار شهيد روحانيت، آيت‌الله محلاتي از درخشش و نورانيتي خاص برخوردار است.

وي با طرح اين سوال كه ما يادواره‌هاي شهدا را براي چه برگزار مي‌كنيم؟ خاطرنشان كرد: ما بايد اين شهدا را بشناسيم و بدانيم كه انديشه، تفكر،‌ عملكرد و اخلاقشان چگونه بود و اگر هنري داشته باشيم راه و هدف آنان را دنبال كنيم و نيز آن‌ها را به جامعه‌مان و به ويژه جوانان و نسل‌هاي دوم و سوم بشناسانيم.

صفوي افزود: شهيد محلاتي از يك زندگي و حيات پرفراز و نشيبي برخوردار بود، او در برافراشتن پرچم استقلال و عزت ملت ما جان خودش را قرباني راه خدا كرد و اين شخصيت بزرگوار مصداقي از اين روايت از معصوم است كه حيات و زندگي چيزي جز عقيده و جهاد نيست.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا ادامه داد: شهيد محلاتي زندگي‌اش در راه اعتقاداتش بود و از دوران جواني تحت تاثير نواب صفوي مبارزاتش را شروع كرد و تا پيروزي انقلاب و پس از آن تا زمان شهادت همواره در حال جهاد بود.

وي همچنين گفت: مسيري را كه سپاه تحت تاثير معنويت و اخلاق امروز طي مي‌كند بنيانگذارش آيت‌الله محلاتي بود. شهيد محلاتي تمام عمرش را به مجاهدت خستگي‌ناپذير پرداخت و از زماني كه وارد سپاه شد يعني از سال 59 يك تحول و تغيير جدي در آن ايجاد كرد.

صفوي در ادامه با بيان اين‌كه «اين يك حقيقت است كه انقلاب بدون ولايت معنا ندارد» خاطرنشان كرد: بيداري اسلامي يكي از بركات خون‌هاي شهداست و اميدواريم كه خون اين شهيدان آزادي قدس و بشريت را به ارمغان بياورد.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا ادامه داد: از مردم مي‌خواهم كه انتخابات روز 12 اسفند را جدي بگيرند و با حضور حداكثري خود همانند حماسه‌اي كه در روز 22 بهمن امسال خلق كردند حماسه ديگري خلق كنند، چراكه انتخابات پيش‌ رو تعيين كننده سرنوشت سياسي و اجتماعي و توسعه اقتصادي براي چند سال آينده است.

وي خاطرنشان كرد: مجلس يك نهاد بسيار تاثيرگذار است و دشمنان و برخي از افراد بداخلاق و گروه‌هاي داخلي نيز از مردم مي‌خواهند كه در اين انتخابات كمتر حضور يابند، اما مردم ما بسيار هوشيارند.

صفوي تاكيد كرد: خواهشم از همه كساني كه صداي من را مي‌شنوند اين است كه در انتخابات پيش‌روي مجلس يك حضور سرنوشت‌ساز داشته باشند.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در پايان اظهارات خود به بيان خاطراتي از شهيد محلاتي پرداخت.

در ابتداي اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالعلي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نيز به سخنراني پرداخت.


ارسال به دوستان