۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۲۸۱۴

افشاگری سرپرست منصوری علیه شمس

مديرعامل يكي از تيم‌هاي حاضر در جام آسيا هم به خودم گفت كه شمس فيلم بازي‌هاي منصوري را در اختيارشان قرار داده است و اين آدم چنين كارهايي را در اصفهان نيز با گيتي‌پسند تکرار کرد.
سيد اكبر تقوي سرپرست تيم فوتسال منصوري قرچك در درباره ميزباني باشگاه گيتي‌پسند در بازي هفته بيست و چهارم گفت: سوال من اين است كه اسم خانم و دختر بنده را چه كسي به ليدرها داده تا در طول بازي به بچه‌ 6 ساله من توهين كنند؟ جالب اين جاست كه مديرعامل گيتي‌پسند با افتخار اعلام كرد كه يك دوربين را براي كنترلم قرار دادند تا اگر حركتي كردم، فيلمش را در اختيار كميته‌ انضباطي قرار دهند.

تقوي همچنين با بيان اين ادعا كه مسئولان گيتي‌پسند شب قبل از بازي با بازيكنان منصوري تماس گرفته و گفتند بازي نكنند، مطرح كرد: تعدادي از بازيكنانم گفتند كه فردي تماس گرفته و گفته كه اگر برابر گيتي‌پسند بد بازي كنيد، فصل بعد با اين تيم در آسيا شركت مي‌كنيد و 180 ميليون نيز مي‌گيريد.

وي درباره حرکات شمس بعد از گل پنجم گیتی پسند گفت: حسین شمس حتي در جام باشگاه‌هاي آسيا و زماني كه نماينده ژاپن ما را شكست داد به اتفاق عرب‌ها چنين حركاتي را انجام داد و اين كارش در اصفهان ادامه حركاتش در قطر بود. مديرعامل يكي از تيم‌هاي حاضر در جام آسيا هم به خودم گفت كه شمس فيلم بازي‌هاي منصوري را در اختيارشان قرار داده است و اين آدم چنين كارهايي را در اصفهان نيز با گيتي‌پسند تکرار کرد. او در تمام تيم‌ها هست و به رختكن و حتي جلسات تمريني تيم‌ها مي‌رود.

وي در ادامه با بيان اين كه كميته‌ فوتسال بايد جلوي كارهاي حسين شمس را بگيرد، اظهار كرد: شمس عليه كميته‌ فوتسال و علي صانعي مصاحبه مي‌كند، اما كسي با او كاري ندارد. مگر اين آقا ضد گلوله است يا اين كه بيمه بدنه دارد؟! غير از باشگاه منصوري هم هيچ باشگاهي جلوي اين آقا موضع نگرفته است.




ارسال به دوستان