۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۳۳۳۷
انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۰

ايران در بهمن ماه 31 بار لرزيد

رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با بيان اينکه در حوادث بهمن ماه سال‌جاري دو هزار و 152 تيم امدادي براي کمک به حادثه‌ديدگان اعزام شدند گفت: 15 هزار نيروي عملياتي وظيفه امدادرساني را برعهده داشتند.
رييس سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع 31 زمين لرزه در بهمن ماه امسال در کشور خبرداد.

محمود مظفر در گفتگو با ايسنا، درمورد عملكرد سازمان امداد و نجات در بهمن ماه سال‌جاري با بيان اينكه در بهمن‌ماه سال‌جاري 913 مورد حادثه در کشور رخ داد گفت: در اين ميان 555 مورد حوادث جاده‌اي، 169 مورد حوادث جوي و اقليمي، سه مورد ساحلي، چهار مورد ريزش‌آوار، 31 مورد زمين‌لرزه، 19 مورد سقوط‌بهمن، 33 مورد کوهستان، 10 مورد سيل و آب‌گرفتگي، يک مورد هوايي و 32 مورد شهري و... بوده است.

 نجات 76 هزار حادثه‌ديده در بهمن‌ماه

وي افزود: در اين حوادث 76 هزار و 874 شهروند حادثه ديدند که از اين تعداد به 78هزار نفر خدمات امدادي ارائه شده و چهار هزار نفر هم توسط امدادگران نجات يافتند.

رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با بيان اينکه در حوادث بهمن ماه سال‌جاري دو هزار و 152 تيم امدادي براي کمک به حادثه‌ديدگان اعزام شدند گفت: 15 هزار نيروي عملياتي وظيفه امدادرساني را برعهده داشتند.

به گفته مظفر امدادگران 22 هزار بسته غذاي در ميان حادثه‌ديدگان توزيع كردند و در اين ميان 33 هزار حادثه‌ديده را اسكان دادند.

سقوط پاراگلايدر در ارتفاعات شيبلي

وي درمورد مهمترين عمليات‌هاي امدادگران به سقوط پاراگلايدر در ارتفاعات شيبلي اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه در 26 بهمن ماه در ارتفاعات شيبلي در بستان‌آباد در استان آذربايجان‌شرقي رخ داد سه نفر جان خود را از دست دادند.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان