۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۴۱۱۷

کفاشیان و عزیز محمدی ناک اوت شدند!

در حالی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است، به نظر می رسد که محمدحسین را باید کاندیدای بی رقیب و طبیعتاً پیروز این انتخابات دانست.
عصر ایران ورزشی - با رسانه ای شدن قانون منع حضور دوشغله ها و بازنشسته ها در فدراسیون های ورزشی، حضور علی کفاشیان و عزیز محمدی در انتخابات فدراسیون فوتبال در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد رئیس فدراسیون فوتبال باید از مجوز دولتی استفاده کند تا بتواند بازنشسته باشد.

 صبح امروز روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور رسما قانون منع حضور دوشغله ها و بازنشسته ها در فدراسیون های ورزشی را رسانه ای کرد و تاکید داشت تنها این دارندگان مجوز از هیات دولت هستند که می توانند رئیس فدراسیون فوتبال شوند.

علی کفاشیان و عزیز محمدی، بازنشسته اند و بدین ترتیب، اگر این قانون نابهنگام رسانه ای شده، مبنای عمل قرار گیرد، حق نامزدی در انتخابات فردا یبرای ریاست فدراسیون فوتبال را ندارند. 

عزیز محمدی 3 سال قبل از نیروی مقاومت بسیج و بنیاد تعاون سپاه بازنشسته شد و به صورت متمرکز فعالیتش را در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس سازمان لیگ ادامه داد. علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال هم سال 82 بود که از سازمان تربیت بدنی بازنشسته شد و در مقام دبیر کمیته ملی المپیک فعالیت کرد.

حسین قریب، نامزد دیگر فدراسیون فوتبال که او را گزینه دولتی ها می نامند البته مشمول این قانون نمی شود. او همچنان کارمند ستاد فرمان 100 امام است و می تواند از این نهاد دولتی به وزارت ورزش مامور شود.

به این ترتیب، در حالی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است، به نظر می رسد که محمدحسین را باید کاندیدای بی رقیب و طبیعتاً پیروز این انتخابات دانست.

باید دید که در این ساعات باقی مانده، علی کفاشیان و عزیز محمدی چه وضعی در قبال این باره اتخاذ می کنند.






ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
4
واقعاً متاسفم واسه این فدراسیون
سوباسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
راستی رویانیان هم بازنشستس ها. تازه رییس کارت سوخت هم هست. قابل توجه آقای پور محمدی
rashid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
4
یعنی فقط این دو نفر دوشغله هستند،ودر تمامی عرصه ها نفرات فقط یک پست را اشغال کرده اند؟؟؟؟؟