۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۴۳۱۱
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۰

21 نيروي پليس در حديثه عراق کشته شدند

وی افزود در جریان این حملات که از ساعت دو بامداد به وقت محلی آغاز شد، چندین مرکز ایست و بازرسی در حدیثه مورد حمله قرار گرفت.
منابع پزشکی و پلیس عراق روز دوشنبه اعلام کردند در حملات مختلف افراد مسلح به چندین نقطه از مراکز ایست و بازرسی در حدیثه در دویست و ده کیلومتری شمال غربی بغداد، بیست و یک نیروی پلیس کشته شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، عوید خلف از افسران عراقی گفت: این حملات توسط حدود پنجاه فرد مسلح انجام گرفت.

وی افزود در جریان این حملات که از ساعت دو بامداد به وقت محلی آغاز شد، چندین مرکز ایست و بازرسی در حدیثه مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد ، خطاب عمر از مسئولان بیمارستان حدیثه نیز گفت تاکنون اجساد بیست و یک نفر تحویل این بیمارستان شده است.

وی افزود پنج زخمی نیز به همین بیمارستان منتقل شده‌اند.

آخرین باری که حمله‌ای به این گستردگی در حدیثه اتفاق افتاد به سوم مارس دو هزار و یازده باز می گردد که در جریان آن یک عامل انتحاری باعث کشته شدن نه نفر در یکی از بانک‌های این شهر شد.

ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟