۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۴۳۱۴

رضایی: انتخاب کفاشیان دموکراتیک بود

امیدوار رضایی پس از انتخاب علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت‌: امروز یک نقطه عطف در تاریخ فدراسیون فوتبال بود چرا که خیلی‌ها فکر می‌کردند گزینه از پیش تعیین‌شده‌ رای خواهد آورد، اما یک افتخار به ثبت رسید و انتخابات به صورت آزاد و در نهایت دموکراسی برگزار شد.
فارس -  عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخابات امروز فدراسیون فوتبال را نقطه عطفی در تاریخ این رشته خواند.

امیدوار رضایی پس از انتخاب علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت‌: ‌انتخابات آزادی برگزار شد و همانطور که شاهد بودیم علی کفاشیان به عنوان رئیس باقی ماند.

وی ادامه داد: امروز یک نقطه عطف در تاریخ فدراسیون فوتبال بود چرا که خیلی‌ها فکر می‌کردند گزینه از پیش تعیین‌شده‌ رای خواهد آورد، اما یک افتخار به ثبت رسید و انتخابات به صورت آزاد و در نهایت دموکراسی برگزار شد.

رضایی در پاسخ به این سؤال که گفته بود قریب به عنوان رئیس انتخاب می‌شود، گفت: منظورم این بود که روال طبیعی این است که این اتفاق بیفتد و اینکه اعضای فدراسیون طوری چیده شده‌اند که به دولت وابستگی دارند. آن حرفی که زدم یک اتفاق طبیعی قلمداد می‌شود اما در نهایت نتیجه انتخابات نشان داد که دموکراسی در آن برقرار بوده است. امروز آرزوی جامعه ورزشی موفق شد و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وی در خصوص توصیه کفاشیان به اعضای مجمع مبنی بر اینکه به قریب رای دهید، گفت: کاش کفاشیان این صحبت و توصیه را نمی‌کرد و می‌گفت، آزاد هستید به هر کس که می‌خواهید رای بدهید.

رضایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این نظر کفاشیان روی انتخابات دور دوم تأثیرگذار بود، گفت: نمی‌دانم.



ارسال به دوستان