۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۵۰۴۳
انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۰

بانك مركزي: اتصال حساب يارانه به قبوض مشتركان اختياري است

حكيمي ادامه داد: در فاز دوم طرح برداشت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و تلفن همراه از حساب بانكي معرفي شده توسط مشتري ممكن مي‌شود.

مدير اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي اعلام كرد كه اتصال حساب يارانه به قبوض مشتركان اختياري است.

ناصر حكيمي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه در سال آينده سيستم خدمات برداشت مستقيم از حساب‌ها راه اندازي خواهد شد، گفت: ‌اين سيستم اين گونه عمل مي‌كند كه مشتري با معرفي يك حساب بانكي، به بانك اجازه مي‌دهد كه اقساط او را در موعد مقرر از اين حساب برداشت كند. به اين روش ديگر براي مراجعه حضوري براي پرداخت اقساط نيازي نيست و به طور محسوسي از مراجعه مردم به بانك‌ها كاسته خواهد شد.

حكيمي ادامه داد: در فاز دوم طرح برداشت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و تلفن همراه از حساب بانكي معرفي شده توسط مشتري ممكن مي‌شود.

مدير اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي با بيان اين‌كه استفاده از اين روش اختياري است، گفت: با اين وجود ما مشوق‌هايي را براي استفاده از اين روش و محدوديت‌هايي براي پرداخت حضوري در نظر مي‌گيريم تا مردم به سمت استفاده از روش برداشت مستقيم حركت كنند.

وي تاكيد كرد كه استفاده از اين روش اختياري است و افزود: حسابي كه توسط افراد معرفي مي‌شود مي‌تواند حسابي باشد كه يارانه نقدي به آن واريز مي‌شود.


ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها