۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۵۸۶۱
انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۰

سردار احمدی مقدم: بهبود رفتار و فرهنگ اجتماعی در چهارشنبه آخر سال

در چهارشنبه آخر امسال شاهد بهبود رفتار و فرهنگ اجتماعی بودیم و مراقبت خانواده‌ها و توجه به توصیه‌های انتظامی، رسانه‌ها و امدادها بسیار موثر بود.
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: امسال در شب چهارشنبه آخر سال شاهد بهبود رفتار و فرهنگ اجتماعی بودیم.

به گزارش فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز 91 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ویژگی‌های رزمایش امسال، به انسجام و هماهنگی دستگاه‌های مسوول در حوزه ترافیک و راه می‌توان اشاره کرد و پیش‌بینی‌مان این است که امسال نسبت به سالهای گذشته خدمات بهتری ارائه دادیم.

وی در خصوص چهارشنبه‌ آخر سال ادامه داد: در چهارشنبه آخر امسال شاهد بهبود رفتار و فرهنگ اجتماعی بودیم و مراقبت خانواده‌ها و توجه به توصیه‌های انتظامی، رسانه‌ها و امدادها بسیار موثر بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که تلاش رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی و آموزش موثر بود و کشور در این زمینه مسیر خوبی را طی می‌کند، گفت: نسبت به سال گذشته به طور کلی رفتارهای خطرآفرین و خسارت کم بود.

سردار احمدی‌مقدم عنوان کرد: در چهارشنبه آخر امسال حدود 400 مصدوم در کشور گزارش شده که اگر بر تعداد شهرستانها تقسیم کنیم به طور متوسط به هر شهرستان یک نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: ‌رفتارهای حاکی از مزاحمت و سلب آسایش مردم و خسارت عمومی را در چهارشنبه آخر امسال کمتر مشاهده کردیم و بیشتر شاهد حضور فرزندان در کنار خانواده‌ها بوده و همکاری خوبی صورت گرفت.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد