۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۶۲۰۹
انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰

ارائه تسهيلات ويژه براي خدمات شماره گذاري در ايام نوروز


رييس مركز شماره گذاري و تعويض پلاك پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از ارائه تسهيلات ويژه براي خدمات شماره گذاري در ايام نوروز خبر داد.

سرهنگ رستمي روز شنبه در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به اينكه تا پايان روز 28 اسفندماه سال جاري تمامي مراكز و دفاتر خدمات نقل و انتقال و شماره گذاري خودرو در تهران و استان‌ها از ساعت 7 تا 22 فعال است افزود: برابر تدابير انديشيده شده ارائه خدمات در اين دفاتر در صورت پذيرش پيش از ساعت 22 تا نفر آخر انجام مي‌شود.

وي به تسهيلات ويژه پليس راهور ناجا براي شماره گذاري و تعويض پلاك خودروها در ايام نوروز اشاره كرد و گفت: بر اين اساس كليه مراكز شماره گذاري نيروي انتظامي از پنجم تا 11 فروردين ماه 91 همه روزه از ساعت 7 تا 14:30 نسبت به ارائه خدمات به هموطنان اقدام مي‌كنند.

ارسال به دوستان
کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد