۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۶۵۳۷
انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۱

ریزش کوه در ماسوله و بارش برف در گردنه حیران

از صبح امروز گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل با بارش برف، محور چابکسر بارانی و محور ماسوله با ریزش کوه مواجه شده است.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل بارش برف، در چابکسر هوای بارانی و محور ماسوله نیز ریزش کوه دارد.

به گزارش فارس، مجید جمشاد لحظاتی قبل  وضعیت هوا و راه‌های استان را از صبح امروز دچار تغییرات عنوان کرد.

وی، اظهار داشت: از صبح امروز گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل با بارش برف، محور چابکسر بارانی و محور ماسوله با ریزش کوه مواجه شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه وضعیت راه‌های استان عادی است، تصریح کرد: کسانی که قصد عبور از حیران، ماسوله و چابکسر را دارند سرعت مطمئنه را رعایت کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند.

وی، جلوگیری از عجله و شتاب در هنگام رانندگی و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: از مسافران و رانندگان می‌خواهیم برای حفظ ایمنی خود و خانواده‌هایشان سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

جمشاد با اشاره به اینکه ترافیک در محور رشت‌-قزوین سنگین پیش‌بینی می‌شود، اذعان داشت: با توجه به تغییر ناگهانی هوای گیلان ممکن است با سنگینی ترافیک در این محور مواجه شویم.

وی، درباره وضعیت ورودی‌های خودروهای مسافران به گیلان از محور قزوین‌-رشت یادآور شد: از 25 اسفند تا صبح امروز تعداد 214 هزار و 634 دستگاه خودرو وارد استان و 118 هزار و 840 دستگاه خودرو از گیلان خارج شدند.

این مسئول، با اشاره به وقوع تصادفات در جاده‌های استان خاطرنشان کرد: از 25 اسفند تاکنون 71 فقره  تصادف رخ داد که 9 نفر کشته و 82 نفر مجروح شدند.

وی، عدم توجه به جلو، رعایت نکردن سرعت مطمئنه، بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی را عامل بروز تصادفات مرگبار در جاده‌های استان در ایام نوروز عنوان کرد.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود