۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر ۲۰۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۶۶۸۷
انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۱

تصويب بودجه سال 91 در ارديبهشت

واحد مرکزی خبر: رئيس مجلس شوراي اسلامی گفت: کميسيون تلفيق پس از تعطيلات نوروزي کار بررسي بودجه امسال را دنبال مي کند و اميد داريم لايحه بودجه ارديبهشت به تصويب برسد.

لاريجاني با اشاره به ترکيب نمايندگان مجلس نهم نيز ابراز اميدواري کرد مجلس جديد با راهبردي مدون بتواند هر چه بيشتر پيگير مسائل روز جامعه از جمله گراني و اشتغال باشد .

وي با توجه به پيام مقام معظم رهبري مبني بر نامگذاري امسال با نام توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني، حمايت از توليد کنندگان را عامل افزايش اشتغال کشور دانست که رونق اقتصادي و کوتاهي دست واسطه ها و دلالان را در پي دارد.

لاريجاني افزود: براي رسيدن به اين مقصود وزارت صنعت ، معدن و تجارت بايد بر اساس نظريه مقام معظم رهبري با يک برنامه مدون و صندوق توسعه ملي نيز با ارائه امکانات به سرمايه گذاران فضاي کسب و کار را در سال ۹۱ رونق دهند.


ارسال به دوستان
علت بوی نامطبوع در گرگان چه بود؟ اعترافات جدید زنی که به خاطر مرگ گربه‌اش دست به انتقام‌گیری زد حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است روسیه: زمان سفر رئیس جمهور ایران به مسکو به زودی مشخص خواهد شد آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌ سازی بازنشستگان کشوری/حقوق مهر ماه واریز شد ترکیب رویایی لیگ برتر در یک دهه اخیر؛ سیتی با 5 نماینده درخشید گاریدو: پرسپولیس مقابل السد بدشانس بود؛ VAR به ضرر ما کار کرد مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه: واحدهای خون در بیمارستان به طور کامل تمام شده/ مجروحان در خیابان‌ها افتاده‌اند و امکاناتی برای کمک رسانی به آنها نیست الهلال با 5 گل العین را در هم کوبید؛ هت‌تریک رحیمی بی اثر ماند انتقاد صریح محقق‌ داماد، اعوانی، دینانی و ...علیه میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری بدشانسی پرسپولیس در قطر؛ 22 شوت بی‌نتیجه مقابل السد پزشکان به دستیار هوش مصنوعی مجهز می‌شوند تجمع اعتراض آمیز جمعی از کادر آزمایشگاهی و پرتوکاران در شیراز