۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۷۸۷۱
انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱

تذکر معاونت مطبوعاتی به یک سایت خبری

 
ایسنا نوشت:

در پی اقدام نامتعارف یکی از سایتهای خبری در خصوص ایجاد امکان ارتباط و پاسخگویی یکی از افسران اطلاعاتی آمریکا در پایگاه اینترنتی خود، روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای اقدام این رسانه را محکوم کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "با توجه به اقدام نامتعارف یکی از پایگاههای خبری مبنی بر ایجاد امکان پاسخگویی سخنگوی فارسی زبان وزرات خارجه آمریکا و یکی از افسران اطلاعاتی این کشور در آن پایگاه، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن محکوم خواندن این اقدام، بار دیگر اصحاب رسانه را به اجتناب از هرگونه همکاری با چهره ها و رسانه های معاند نظام اسلامی فراخوانده و اقدام مذکور را برای بررسی و تصمیم گیری در دستور جلسه آینده هیات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد داد تا وفق قانون مطبوعات در خصوص آن اتخاد تصمیم گردد. در پایان امید دارد مجموعه مطبوعات و رسانه‌های کشور همچنان که در اطلاعیه‌های قبلی اعلام شده بود، با التزام به مصالح ملی، موازین دیپلماسی رسانه يی و مرزبندی شفاف با معاندان در توسعه جریان سالم و آگاهی بخش اطلاع‌رسانی کشور توفیق یابند".
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک