۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۷۸۸۵
انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱

فروش سرويس اينترنت بي‌كيفيت ممنوع!

وي با تاكيد بر اينكه فروش سرويس اينترنت بي‌كيفيت ممنوع است ابراز كرد: پهناي باند فروخته شده به‌صورت اختصاصي به مشتركين توسط شركت‌هاي ارائه‌كننده سرويس بايد به‌صورت شبانه‌روزي در اختيار آنها باشد.
معاون اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات:"پهناي باند فروخته شده به‌صورت اختصاصي به مشتركين توسط شركت‌هاي ارائه‌كننده سرويس بايد به‌صورت شبانه‌روزي در اختيار آنها باشد."

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي تاكيد كرد: در صورتي كه سطح كيفيت سرويس پايين‌تر از سطح كيفيت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات يا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.

به گزارش ایتنا حسن رضواني در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: بر اين اساس اپراتور نمي‌تواند به‌طور مكرر سطح كيفيت سرويس را پايين آورده و خسارت پرداخت كند.

وي با تاكيد بر اينكه فروش سرويس اينترنت بي‌كيفيت ممنوع است ابراز كرد: پهناي باند فروخته شده به‌صورت اختصاصي به مشتركين توسط شركت‌هاي ارائه‌كننده سرويس بايد به‌صورت شبانه‌روزي در اختيار آنها باشد.

او ادامه داد: اگر پهناي باند به‌صورت اشتراكي به مشتركين فروخته شود، بايد برمبناي نرخ اشتراك توافق شده در قرارداد بين مشترك و شركت ارائه‌دهنده سرويس، به مشترك ارائه شود.
برچسب ها: سرویس اینترنت
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر