۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۷۹۸۰
انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۱

احتمال ادامه حضور طارق الهاشمی در عربستان

شبكه عراقی الشرقیه گفت: طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق كه به تازگی به قطر و عربستان سفر كرده است احتمالا در عربستان خواهد ماند.
شبكه عراقی الشرقیه گفت: طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق كه به تازگی به قطر و عربستان سفر كرده است احتمالا در عربستان خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، شبكه عراقی الشرقیه روز پنجشنبه اعلام كرد كه طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق كه از قطر وارد عربستان شده است در حال حاضر در این كشور اقامت خواهد كرد.

منابع عربستانی در این رابطه فاش كردند كه طارق الهاشمی احتمالا تا پایان یافتن دوره قانونی دولت نوری المالكی در عربستان می ماند.

طارق الهاشمی كه به تازگی از كردستان عراق محل اقامت چندماهه خود وارد قطر شد در یك مصاحبه مطبوعاتی در این كشور تاكید كرد كه وی برای مدت چند روزه به قطر و عربستان سفر كرده است.

الهاشمی همچنین خاطرنشان كرد كه وی به هیچ وجه از عراق خارج نخواهد شد و به زودی به كشورش بویژه به كردستان عراق باز خواهد گشت.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود