۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۸۳۲۳

بارسا به سه امیتازی رئال رسید

تیم فوتبال بارسلونا بابرتری در برابر ساراگوسا، موقتا به سه امتیازی رئال مادرید رسید. مسی با دو گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند، با 38 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان لالیگا ایستاد.
عصر ایران ورزشی - تیم فوتبال بارسلونا بابرتری در برابر ساراگوسا، موقتا به سه امتیازی رئال مادرید رسید.

شب گذشته بارسلونا در زمین ساراگوسا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 این تیم راشکست دهد.

 ساراگوسا در بازی دیشب، بارسا را در نیمه اول به دردسر انداخت اما در نهایت نتوانست مانع پیروزی این تیم شود.

بازی هجومی ساراگوسا در نیمه اول، موجب شد که این تیم در دقیقه 20 تیر دروازه بارسا را با ضربه کارلوس آراندا بلرزاند، در دقیقه 23 به یک ضربه پنالتی برسد که آراندا آن را از دست داد و سرانجام در دقیقه 30 توسط مهاجم پر جنب و جوش خود، آراندا، به گل برتری در برابر بارسا برسد.

 اما بارسلونا در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روبرتو، دروازه‌بان سابق بنفیکا روی کرنر سسک فابرگاس اشتباه بسیار بدی داشت و کارلس پویول توانست از فاصله 10 متری گل تساوی را بزند.

کاتالان‌ها سه دقیقه بعد بازگشت خود را کامل کردند. الکسیس سانچس در ضد حمله با پاسی عالی توپ را به لیونل مسی سپرد و او آن را از فاصله 12 متری به گوشه بالای دروازه کوبید تا پنجاه و نهمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را بزند.

در دقیقه 45، آبراهام مینرو مدافع بارسلونا پس از خطا بر روی الکسیس سانچز، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

بازی در نیمه دوم با برتری بارسا پیش می رفت اما شاگردان گواردیولا در گلزنی ناکام بودند تا اینکه سرانجام لیونل مسی در دقیقه 86 موفق شد گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

مسی با دو گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند، با 38 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان لالیگا ایستاد. کریس رونالدو با یک بازی کمتر از مسی، با 37 گل نفر دوم گلزنان لالیگا است.

مسی در وقت های تلف شده، با پاسی زیبا پدرو را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد و پدرو نیز به راحتی دروازه ساراگوسا را برای چهارمین بار گشود.

بارسا با این یپروزی امیدوار است که رئال مادرید در بازی امشب خود امتیاز از دست دهد تا اختلاف دو تیم در جدول لالیگا کاهش یابد.




ارسال به دوستان