۰۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۸۴۶۷
تعداد نظرات: ۱۶۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۸۴۶۷
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۱
حذف یارانه یا حذف اعتماد عمومی؟

سازمان هدفمندی معنای جدید "اختیار" را اعلام کرد!

مسوولان اسفند ماه می گفتند که انصراف اختیاری است اما اینک حرفشان را تغییر داده اند: هر کس پیامک دریافت نموده ،اگر می خواهد یارانه بگیرد،باید برای عدم انصراف به سایت رفاهی برود و گزینه عدم انصراف را انتخاب کند.
عصرایران - اسفند گذشته ، پیامک دعوت به انصراف از یارانه ها ، میلیون ها ایرانی را نگران کرد و متعاقب آن ، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها به تلویزیون رفت و گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی به هیچ وجه اجباری نیست و کاملا اختیاری است. از ابتدای انجام کار بزرگ هدفمندی یارانه‌ها مبنای و عنصر اختیار و انتخاب مردم قرار داده شد.

بهروز مرادی یادآور شد: پیامک‌هایی که برای مردم ارسال شد، در واقع به آنها گفته شد به سامانه  www.refahi.ir مراجعه کرده و در آنجا نیز گزینه خود انصرافی وجود دارد که ظرف یک دقیقه وارد این سامانه می‌شوند و در آنجا خواسته شده است، چنانجه موافقید این گزینه را انتخاب کنید و اصولا این امر اختیاری است.

اینک و در حالی که هنوز یک ماه از این سخنان نگذشته ، مسوولان دولتی با زیرکی تمام(!) ، روی مساله را عوض کرده اند. آنها اسفند ماه می گفتند که انصراف اختیاری است و هر کس که پیامک دریافت کرده ، «می تواند» برای «انصراف»  به سایت رفاهی برود و «گزینه انصراف» را انتخاب کند.
اما اینک حرف خود را چنین تغییر داده اند: هر کس پیامک دریافت نموده ، اگر می خواهد همچنان یارانه بگیرد ، «باید» برای «عدم انصراف» به سایت رفاهی برود و «گزینه عدم انصراف» را انتخاب کند.

در واقع ، طبق سخنان قبلی آقایان ، اصل بر عدم انصراف بود و هر کس که می خواست انصراف بدهد ، اختیاراً این کار را انجام می داد ولی حالا اصل را بر قطع یارانه -دستکم مابه التفاوت مرحله اول و دوم- گذاشته اند و اگر کسی که پیامک دریافت کرده ، می خواهد یارانه بگیرد ، باید عدم انصراف خود را اعلام کند!

نکته جالب توجه اینجاست که اگر کسی که پیامک دریافت کرده به سایت رفاهی برود و عدم انصراف را انتخاب نماید ، در پایان با این پیام مواجه می شود " عدم انصراف شما مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید."
این بدان معناست که اگر کسی عدم انصراف را هم انتخاب کند ، باز هم ممکن است با عدم انصرافش موافقت نشود و یارانه اش قطع شود تا بفهمد که معنای جدید "اختیار" چیست؟!

حال سوال این است که علت این چندگانه گویی ها و تناقضات دولت در ماجرای اعصاب خرد کن انصراف چیست؟ اگر دولت پول کافی برای یارانه ندارد ، پس ماجرای افزایش یارانه چیست و اگر دارد ، پیچ دادن به ماجرای انصراف و عدم انصراف و بازی با روان مردم ، چه صیغه ای است؟!
این چه طرز رفتار با مردم است که یک روز می گویند ، اگر می خواهید انصرف دهید به سایت رفاهی بروید و روز دیگر ، با تحمیل انصراف ، می گویند اگر می خواهید انصراف ندهید به سایت بروید! مگر مردم بازیچه هستند که هر روز چیزی به آنها گفته می شود و سرگردانشان می کنند؟

اگر دولت نمی خواهد به چند میلیون نفر یارانه بدهد ، صادقانه بگیود که ای ملت ، بودجه مان کفاف نمی دهد و یارانه متمکنین را قطع می کنیم ؛ این کار بسی بهتر از چند رنگی و هر روز چیزی گفتن و در نهایت هم انداختن توپ به زمین مردم است. البته در این صورت هم مشکل اینجاست که دولت در تشخیص متمکنین چندان وارد نیست و ماجرای پیامک ها و قطع 28 هزار تومان نشان داد که پایه های اطلاعاتی دولت در این باره چندان قابل اعتنا نیست.

راستی ، سازمان هدفمندی یارانه ها ، به دنبال حذف یارانه های متمولین است یا عملاً حذف اعتماد عمومی را در دستور کار خود قرار داده است؟!

آنچه در سایت رفاهی منتظرتان است

اگر در مراجعه به refahi.ir بروید و گزینه عدم انصراف را بزنید ، ابتدا از شما خواسته می شود که در صورت تمایل از همه یارانه صرف نظر کنید:



اگر نپذیرفتید ، درخواست می شود لااقل از نصف یارانه بگذرید!
 


در مرحله بعد ، درخواست می شود از مابه التفاوت بگذرید.


و بعد از این مرحله پیام می دهندکه عدم انصراف را بررسی می کنند و به شما می گویند
این است معنای انصراف اختیاری!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۶۵
در انتظار بررسی: ۲۲۶
غیر قابل انتشار: ۵۶
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
10
778
آیا این زیرکی است؟؟؟ آیا ما متوجه نمیشویم؟ آیا وعده ها فراموش میشوند؟...آیا میتوان اینگونه پیش رفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آه هملت عزیز! آه! این چه دنیایی ست که در آن زندکی می کنیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
هملت خیلی با حال بود دوست من !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
تمام اری هات جوابش اری چوت تجربه نشون داده حافظه ملت ما خیلی ضعیف
سحر بيات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
سلام

اين كخ ميگيد فقط مربوطبه افرادي كه پيامك رو دريافت كرده اند نمي شه بايد همه برن توي سايت رفاهي.
من امتحان كردم ديدم تمام اون گزينه ها براي هم فعال است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
یارانه که صدقه سری نیست که اینقدر منت میگذارند .یارانه حق همه ملت ایران است چه فقیر و چه غنی چه کوچک وچه بزرگ .خدا وکیلی یک نگاه به کشورهای عربی خلیج فارس بندازید که مردمش در چه رفاه و آسایشی زندگی میکنند .
ایران دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
این اتفاق برای من هم افتاده.... من پسر جوانی هستم که فقط یک ماشین به نام خودم دارم و درآمد و دیگر هیچ... یارانه به من ندهند به 30 میلیون نفر نباید بدهند!!! فکر کنم چون یکنفر بودم اینا هم صداش رو در نیاوردن!!!
سیدمحمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
قدر عافیت کسی داند، که به مصیبتی گرفتار آید.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
5
786
این کار دولت اینو ثابت میکنه که بی برنامه ترین دولت در کل دوران انقلاب همین دولت است راستی اگه این دولت در زمان جنگ تحمیلی بود به نظرتون با این تصمیمگیریهای غلط سر این مملکت چه بلایی می اومد .....صد رحمت به دولت های قبلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آقای احمدی نژاد درابتدای اجرای هدفمندی یارانه ها اعلام کردند که هزاران ساعت کارکارشناسی برای این کارانجام شده است درصورتی که این عملیات دچارروزمرگی است وهیچ بویی از کارکارشناسی نبرده است. ومسئولین هزاران حرف غیرکارشناسی را تحویل مردم داده اند .
ایران دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اولا کار کارشناسی رو این آقا انجام نداده.... طرح هدفمندی یارانه و مدیریت خدمات کشوری جزو طرح هایی هستند که در دوران دولت اصلاحات کلید خورد و انجام شد و قرار بود طی 7 سال یارانه ها حذف و حقوق افراد اضافه شود و هزینه ها و دستمزدها به سطح جهانی نزدیک شود.... چی خواستیم ... چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
651
این ها دیگه شورش رو در آورده اند
بابا بس کنید بازی با اعصاب مردم
بخدا خسته شدیم
بلد نیستید برید کنار بابا
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بابا؟؟؟؟؟؟
mosa5790@yahoo.com
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
جهان اول :بلد نیست می رود کنار کسی که بلداست بیاید بهترین حالت برمی گردد سرکاراصلی بدترین حالت اخراج و مجازات
جهان سوم :بلد نیست آنقدر اسرار می کند همه چیز خراب می کند وقتی دوره اش تمام شد به کار مهمتری گذاشته می شود تا خرابکاری بزرگتری بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
نه بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
خود کرده را تدبیر نباشد
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
321
بازي جالبي است!!فكر كنم اسمش موش و گربه بازي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
شبیه مار پله است !!!!!! آخرش باید برگردی سر جای اولت !!!
زوو باز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
شبیه زوو میمونه که وسطاش نفس کم میاری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
شبيه زوو نيست شبيه زور است !
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
16
254
اونایی که دوست دارن با اعصاب مردم مظلوم و همیشه در صحنه ایران بازی کنند خجالت بکشن و با این کاراشون دشمنارو روسفید نکنن.
روزبه
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
11
284
اقاي ناشناس مگرنمي داني دركشور قحط الرجال است اگرخداي ناكرده اين هاكناربروندچه بلاهايي كه ممكن است به سراين مردم بيايد......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
318
مگر دولت هنوز جایی برای اعتماد گذاشته.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
340
استعفا استفعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
:-))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
نه ! راهکارش اینه که فقط از احمدی نژاد سئوال کنند ؛ توی مجلس :-) :-) :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
استیضاح استیضاح
بچه ده بالا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
280
سرمایه ملی واسه همه مردمه .چه پولدار و چه فقیر.حالا اگه پولدار بخواد پول رو خودش می گیره و به فقیر میده.دور و برمون اینقدر آدم هست که به 28 تومن نیاز داشته باشه.خودمون می گیریم و بدون منت بهشون میدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
كاملا موافق هستم تازه قرار بود پول نفت را سرسفره مردم بگذارند.
ناشناس
Switzerland
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
237
كسي دلش براي ايران نسوخته. ميخان مردم رو از اين مملكت دلزده كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
9
94
سوال من اينه كه چه جوري وارد اون صفحه اول شديد؟ كد ملي و شناسنامه رو همونجا كه گفته در صورت تمايل جهت انصراف وارد كردين؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
سلام بله دقيقا همونجا. اين هم يكي ديگه از شاهكاراشونه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آره همون صفحه اول روي گزينه انصراف كليك كن و صفحه ها رو ادامه بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ممنون از پاسخگويي...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
169
تكليف كساني كه اطلاع ندارند و یا دسترسی به اینترنت ندارند چیست ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
دسترسی به اینترنت ندارند ?
خدایی چرا باید جز دهک های بالا باشند ؟!!!
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
خوب داداش معلومه دیگه یارانه پر...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
نامه بنویس ، هر موقع احمدی نژاد اومد سفر استانی توی شهرتون ؛ دنبال ماشینش بدو و نامه رو بده دستش . فقط مواظب باش تا ازش رسید بگیری و الا یارانت میره توی قوطی !!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
245
اون از نماینده هامون که توو مجلس با هم جوک می گنو میخندند اینم از دولتمون که با مردمش مثا رهزنان برخورد میکنه بازم راهزن بهتره چون یک دفعه و صادقانه غارت میکنه نه با ...
حرف آخرم: خدا کنه واقعا دنیای دیگری باشه تا حداقل روزی یک نفر از این آقایون بابت مال مردم خوریشون سوال کنه،
کاری کردن که مردم سهم نفت خودشونو فراموش کردنو یارانه ی چندرغاضی دولتو لطف اون میبینند،
متاسفم هرچند حتی تاسف هم بی فایدست،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
132
جالب است در ابتدای شروع بحث هدفمندی عده ای به هر دلیلی فرم اقتصادی مربوطه را تکمیل نکردند دولت اصرار داشت همه فرم را پر کنند و زمان مربوطه را نیز تمدید کرد!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اونموقع میخواست آمار جیک و پوکت رو در بیاره .
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
146
قطعا این پیامکها کارشناسی نشده است کسانی هستند که هم خود شاغل اند وهم همسرشان و حقوق چند میلیونی دارند که پیام دریافت نکرده اند اما بنده که تنها حقوق بگیرم و حقوقم از 800هزار تومان تجاوز نمی کند پیامک انصراف آمده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
نوش جونت ولی حداقل دو برابر من داری حقوق میگیری .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
153
در طول تاریخ هیچ گاه با شخصییت ملت ایران اینگونه بازی نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
عصر دایناسورها یه همچین اتفاقی افتاده بود .
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
84
صداقت صداقت صداقت
هیچ چیز در دنیا بهتر از صداقت نیست.
جمله "علت این چندگانه گویی ها و تناقضات دولت در ماجرای اعصاب خرد کن انصراف چیست؟" بسیار زیبا بود.
باورتان نمی شود اگر بگویم در همین دولتی که شعارش عدالت و مهرورزیست بنده در شرایطی هستم که اگر مریض شوم فقط باید به خدا توکل کنم چون توان مراجعه به درمانگاه را ندارم البته به دلیل بیمه نبودن و نداشتن شغل.
ما که این همه مشکلات رو داریم این 28 تومن هم روش.
ایییییییی اگه بخوام بنویسم که خیلی میشه آقا.
توکل به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
137
متاسفم که کشورم را با این همه سرمایه جهان سومی می نامند . جهان سوم یعنی همین جا ... اینجا بزرگان را کوچک و کوچکان را بزرگ نشان می دهند ! البته اینجا جهان سوم هم نیست اینجا آخر دنیاست
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
267
11
آنرا که حساب پاک است ازمحاسبه چه
باک است.نظارت بر داراییهای هر فرد در
دنیا از اختیارات مسلم دولتها میباشد.تا
امکان برنامه ریزی و توزیع عادلانهء ثروت
و امکانات ممکن گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اونی که دنیا داره سیستم دقیق مالیاتی برای تمام افراد جامعه است تا مالیات ها به صورت عادلانه متناسب با درآمد افراد دریافت گردد و نه اینکه فقط از کارمند و کارگر بیچاره مالیات بگیرند. اینم ربطی به یارانه ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آهای ای دوست
میشه بگید چرا همین دولت از نظارت بر اختلاس 3000 میلیاردی سر باز زده،
تازه این همه علامت سوالی که در عملکرد این دولت محترم بدون جواب مانده رو هم و له لش ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
دوست دور، مطمئني معني نظارت و اختيار را ميفهمي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
در کره شمالی زندگی میکردیم و نمیدونستیم اقای پروفسور؟؟
kk
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اگه براي شما هم پيامك ميومد و به زور و تزوير انصرافتون ميدادن بازم ازين خزعبلات مينوشتي؟؟ يك كم واقع بين باش نه خودبين!!!
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
115
والا آدم میترسه به این سایت ضعیف مراجعه کنه، اخرشم اشتباهی تایید قطعی یارانه به دست خودمون انجام بدیم، بعد اون موقعه کی میتونه جلوی آقای بهروز مرادی وایسته هنوز یادمون نرفته تو مجلس چیکار کردن ایشون ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
همین اصلا برا همین گذاشتنش سر این کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
119
ضمن تشکر از تحلیل و پیگیری دقیق سایت متعهد عصر ایران: بنده نیز با تحلیل شما موافقم. بنظر من واقعا" مردم بازیچه هستند و صرفا"موقع انتخابات و رای دادن و حضور مهم می شوند و بعداز آن مسئولین هیچ اقدام عملی انجام نمی دهند.هدف اصلی آقای احمدی نژاد از اجرا برنامه هدفمند کردن (هدر کردن) یارانه ها حذف طبقه متوسط جامعه است.آقای احمدی نژاد حد را گذرانده و صبر مردم حدی دارد!؟چرا باید طبق اظهارات برخی مسئولین ایشان راتاپایان دوره اش تحمل کرد؟آیا بدتر از این که در جلسه سئوال از رئیس جمهور، احمدی نژاد به نمایندگان مردم بدون پاسخ مناسب و منطقی به سئوالات مطروحه توهین و خندید!!!آیا واقعا" ایشان نمایندگان مردم هستند که گذاشتند به راحتی مجلس را ترک کنند!؟آیا ایشان واقعا" آتوئی از مسئولین دارد که باید این بی قانونی ها و توهین ها تحمل کرد؟؟ مردم واقعا" خسته شده اند.در پایان از سایت خوب و متعهد عصر ایران خواهشمندم جدی تر از گذشته به وظایف رسانه ای و پیگیری خواست مردم عمل کند. باتشکر
سید غلامرضاقاضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
51
دردنیای کنونی آیا ایجاد سئوال بی پاسخ یارانه ای که بازی بااعصاب هموطنان عزیزهمراه انقلاب میگردد کاری پسندیده تلقی میگردد که البته خیر پس چرا؟
آیدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
54
با سلام
من اشتباها انصراف ثبت کردم حالا هم هرچقدر به بانک ملی(حساب یارانه ایم ملی هستش) مراجعه می کنم می گه ما دسترسی به اصلاح نداریم. اما آقای رئیس هدفمندی گفته به بانک مراجعه کنید. الان هیچ جا هم جوابگو نیست. اگه کمک کنین ممنون می شم
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
114
من که دارم تلاش می کنم ازین مملکت برم
اینجا جای موندن نیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
یارانتو کامل بگیر ؛ بعد خواستی بری ، برو . یارانه حق مسلم توست ای ایرانی .......
عدالتجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آقا فرزاد لطفاً هر جا که رفتی آدرست را حتماً به رئیس جمهور بده که در فرستادن پول نفت به سر سفره ات اذیت نشه!!!!! آخه بنده خدا خیلی عدالت محوره!!!!!!!!!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
90
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
ای خدا شکایتمونو دردمونو به کی به کجا ببریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خداااااااااااااااااااا مددی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
61
ماکه پیامکی به دستمون نرسیده و یارانمون رو قطع کردن و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستیم باید چکارکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
برو یه موبایل بخر ، اونموقع به دولت شمارتو بده تا برات پیامک انصراف اجباری بفرسته :-)
احسان
| Netherlands |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
نمونه مشابه برای باغبان ما پیش آمده بنده خدا درآمد دیگه ای نداره موبایل هم نداشته که پیامک براش بیاد یارانه اش رو هم قطع کرده بودن این مرحله چهاردهم را هم با دو روز تاخیر گرفت رفتم اقدام کنم برای انصراف از عدم دریافت یارانه دیدم شماره موبایلش موقع بازکردن حساب یارانه ثبت نشده امکان ادامه اجرای کار نبود . بنده خدا اون زمان پول نداشته موبایل بخره باید کیه ببینه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
91
من در سازمان امور اقتصادی ودارایی استان .. کار می کنم مشکل جدیدی که برای مردم یه وجود امده این است که افرادی که برای عدم انصراف به سایت مراجعه می کنند به جای گزینه عدم تایید گزینه تایید را می زنند ، که به معنی انصراف از یارانه است
و قابل پیگیری و اصلاح هم نیست. به نظر می رسد عمدا سایت طوری طراحی شده که چنین اشتباهاتی پیش بیاید.
لطفا منعکس کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
56
نسیم جان خوبه حقوق شما 800هزارتومان هست من که حقوقم دریافتیم 350هزارتومان هست چی بگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ای مرفه بیدرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
8
58
خيلي ازمردم شمال تهران درامدبالاي 5ميليون دارنددريافت نكردن...مثلاهمسايه يكي ازاقوام درفرمانيه ميگفت پول يارانه راصرف غذاي چندروزسگهاش ميكنه وحاضرنيست انصراف بده واقعاكي ازپول مفت ميگذره؟
پاسخ ها
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پول مفت؟ حقشه. مگه اون پولدار از مردم اين مملكت نيست و پول نفت ملي حق اون نيست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اونی که پولدارتر است باید مالیات بیشتری بدهد و ربطی به یارانه ندارد.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اگر سیستم مالیاتی درست باشه اون پولداری که شما میگی رو حق مردم خور بهش نمیگن که حالا شما میگی یارانه اونو قطع کنن. من پولدار نیستم ولی معتقدم ضعف سیستم مالیاتی و بانکی و رانت خواری ربطی به حق مردم نداره...
سبزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
6
92
بابا ما ایرانیها یک دین عزیز داریم اونم دین اسلام کاری نکنید که اندک مسلمون توی این دیار هم دینشون از دست بدهند بابا اگه نمی تونید اداره کنید بگذارید آدمهای کار بلد بیاند مردم را ذله کردید خدا ازتون نگذاره بخدا خسته شدیم
سمرقند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
51
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کند...
به امید خدا.
م.ا.ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
37
سلام
چه جوری وارد صفحه اول شدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اصلا" این سایت بالا نمیاد !!! چه برسه به صفحه اولش :-(
من مرورگرم ، فایر فاکسه !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
به روش افراد خود جوش که از در و دیوار میرن بالا !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
35
شما چطور سایت رفاهیو باز کردید؟ ما که نمی تونیم وارد شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
از در پشتی وارد شو :-)
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
70
اگه ريكي توكفش آقايون نبود عدم انصراف با انصراف را در هم ادغام نميكردند و به دو بخش تبديل ميكردند و اينهمه مراحل را طي نميكردي. وارد بخش عدم انصراف ميشدي و تنها گزينه عدم انصراف را تيك ميزدي والسلام پس با اينكار قصد تقلب دارند .ثانيا مشخص است كه هر كس به پيامك ارسالي واكنش نشان نداده يعني مخالف آن ميباشد و اين به منزله عدم انصراف است و آخر اينكه كي تا بحال پيامك وجهه قانوني پيدا كرده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
46
البته عصر ایران عزیز ، اینکه اینکارها رو دولت انجام بده ، اونطورها هم غیر قابل پیش بینی نیست.وقتی برای دادن یارانه به مردم ، از حساب بانکها برداشت میشود ، وقتی جیک جیک مستون میشه و به مردم پول یارانه میدن ( اوایلش ) آقای احمدی نژاد میگن امام زمان این رو مدیریت میکنه ! و بعدش در مجلس که می بینه گند کار هدفمندی را در آورده ،میگه چرا از من میپرسید، برید از رئیس سازمان هدفمندی بپرسید !
این احمدی نژادی نیست که دور اولش بود ، و خوشحالم از اینکه از همون اول با مشکلات مالی شدید ، تو این برنامه وارد نشدیم و یک قرون هم نگرفتیم.
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
44
بخدا حسته شدیم از این وضع یا بطور کلی قطعش کنید یا بازی سرمان در نیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
خسه نباشی ..... تازه اول راهه .......
ناشناس
Russian Federation
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
62
با سلام وقتی واردسایت می شویدوگزینه عدم انصراف را می زنیدصفحه ای باز می شودواعلام می دارد که جهت انصراف از دریافت یارانه ها کد ملی وسریال شناسنامه را وارد کنید ایا این بی شرمانه ترین اقدام مسولین نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
79
عمر این دولت تمام هم نمیشه تا ملت یه نفسی بکشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را ، تا دگر مادر گیتی ، چو تو فرزند بزاید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
شاید چند وقت دیگه تموم شه ! ولی سالهای متمادی ، زمان میبره که آثار زیانبارش جبران شه !!!!
مرتضي
Netherlands
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
139
اينا همش كف روي آبه.
ميدونين يعني چي؟
يعني مردم رو آنچنان درگير روزمرگي كردن كه به جاي اينكه موضوعات مهم و كلان، دغدغه مردم باشه، نه تنها اينجوري نيست، بلكه مسائل جزئي و داخلي تبديل به دغدغه اصلي مسئولان رده بالاي مملكت شده.
اصلاح سياست خارجي،
اصلاح نظام تامين اجتماعي ،
اصلاح نظام آموزشي،
اصلاح سيستم حمل و نقل عمومي و فرهنگ ترافيك،
اصلاح زير ساخت هاي عمراني مثل پالايشگاه و جاده و غيره،
و ...و...و.....
اينها همش به كنار گذاشته شده .
وقتي اين آقاي دكتر مي آد شخصي مثل مرتضوي رو وارد مجموعه دولت مي كنه و به تبع اون كلي حاشيه سازي اتفاق مي افته همين ميشه.
اين مساله و مسائلي از اين قبيل همش براي به حاشيه بردن تمام معيارهاي يك جامعه پيشرفته است.
جايي كه انتخاب ها و انتصاب ها بايستي بر اساس ضوابط و همينطور شايسته سالاري باشه ولي برعكس اون در جامعه ما داره پياده ميشه.
مشكل اين نيست كه در كشور ما كسي اين مسائل رو نميدونه ويا اين كه كسي نيست كه بگه، درد اونجاست كه اون كساني كه اين بازي ها را راه مي اندازن، اتفاقآ روانشناسان و جامعه شناس ماهري هستند كه خوب مي دانند چگونه و كي اوضاع را به هم بريزند و از آب گل آلود ماهي بگيرند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بسیار تحلیل عالی و زیبایی ازین موضوع داشتید ... احسنت بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
38
در قسمت سوم شما می توانید فقط انصراف دهید از دریافت ما به التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی. در واقع گزینه عدم انصراف وجود ندارد
ناشناس
Armenia
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
48
گزینه های سایت رفاهی خیلی جالب بودند ، مثل دلال هایی که سر یه قرون چک و چونه میزنند! کلی خندیدم، مرسی..
خلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
213
10
این ناراحتی ها ناشی از فرهنگ بیمار جامعه ما هست . واقعا چرا باید به افراد پولدار یارانه داد؟ من دست دولت را می بوسم . مگر همین پولدارها چه جور پ.لدار شدند؟ غیر از اینه که با سرکیسه کردن ما محرومین به نان و نوا رسیده اند؟ اگر منطقی و انسانی نگاه کنیم باز با فرض قطع یارانه آنها ، باز بهره کشی که از ما محرومین انجام می دهند صدها برابر یارانه دریافتی ماست . چرا انصاف ندارید عصر ایران؟؟!! من در یک شرکت واردات کار می کنم ماهی 500 تومان به من می دهند ولی مطمئن هستم حداقل برای صاحب کارم بیش از 4 میلیون درآمد زایی دارم . خب این به چه قیمتی است؟ واقعا کمی تعقل هم خوب است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
این تفکرات ضدپولداری مانند تفکرات کمونیستی است که موجب فرار سرمایه ها از کشور می گردد. پولدار کارآفرین قابل تقدیر است. شما نگران پولدار دزد هزار میلیاردی باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اخه نگرفتی ها اتفاقا بحث سر همین که اونایی که ندارن حذف کردن من خودم ده ها ثروتمند می شناسم که دارن می گیرن بی دغدغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
خوش به حالت من با مدرک فوق لیسانس 430 میگیرم.طبق اداره کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
همه مردم ايران به يك اندازه از اين مملكت سهم دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1. به شما منفي دادم به اين خاطر كه همه را به يك چوب زده ايد. آدم مي تواند پولدارتر از بقيه باشد چون خداوند بيشتر قسمت او كرده، بيشتر زحمت كشيده و مي تواند كم پول باشد (مثل من!) چون از استعدادهايش استفاده نكرده و يا شرايط بايش مهيا نشده.

2. اينكه نوشته ايد كه بهره اي كه شما به صاحب كارتان مي رسانيد چندين برابر دريافتي شماست، مي تواند كاملا حق با شما باشد و چيز جديدي هم نيست.

3. متاسفانه مسائل درست تعريف نشده و نمي شود. تعريف واضحي از "يارانه" ارائه نشد. نفهميديم آيا بيت المال است يا حق حاكميت؟ و به چه دليل.

4. انشاءالله شما به حق خود برسيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اگر همون رییس پولدارت نبود الان سیگارفروش بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
حالا محرومي و به اينترنت هم دسترسي داري؟؟واقعا كه بعضيا از رو نميرن.به منفيايي كه بهت دادن يك كم فكر كن ايناهم تو همين كشور زندگي ميكنن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
51
حرف دل مردم را نوشته ايد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
کو گوش شنوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
45
آقا من یه سوال دارم. این پولا کجا می ره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
چو دانی و پرسی سئوالت خطاست .
معلم ادبیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
47
توی این دولت نه تنها معنی « اختیار » عوض شد ؛ بلکه باید لغت نامه دهخدا رو از اول نوشت . در این دولت معانی تمام لغات عوض شد !!!!!!!
حسن ملك
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
54
ابتدا از عصر ايران تشكر ميكنم.
اينكه همه كارهايي كه صورت ميگيرد كارشناسانه نيست هيچ شكي نيست. اما اين كارهايي كه اين دولت در طول 6 سال اخير انجام داده ، اگر توجه كرده باشيد بسياري از مردم را رنجيده خاطر كرده است. متاسفانه وقتي خود مسئلان به هم اعتماد ندارند و با همديگه قهر ميكنند از مردم چه انتظاري داريد! وقتي زيرساخت هاي اجراي قانوني در كشور وجود ندارد طبيعي است اين مشكلات بوجود مي آيد. چند روز پيش از صاحب يك نانوايي سوال كردم چرا نانوايي خود را تعطيل كردي؟ در پاسخ گفت وقتي ماهي دو ميليون تومان بايد پول گازي بدهم چرا كار كنم ملك و زمين نانوايي را ميفروشم پولش را در بانك ميگذارم و بهره آن را استفاده ميكنم و ديگر جاي نگراني ندارم. شما قضاوت كنيد، كه از اين موارد زياد است.
باتشكر حسن ملك
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
40
تاسف بار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
33
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
31
اگه نریم تو سایت چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
دولت ازت ممنون میشه .
سهيل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
55
شبيه بازيهاي چند مرحله ايه كامپيوتريه
پاسخ ها
گیمر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
مشکل اینه که نمی دونی آیا هنوز تو بازی هستی یا اینکه GAME OVER شدی و خودتم خبر نداری!!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
74
با هدفمندی یارانه ها کشور پیشرفت می کند....
اسنادش هم موجود است.....
( من هنوز تو کف این جمله شخص شخیص رئیس جمهورم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پس چی کلی هم پیشرفت کرده حالا مونده تا ته اش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
48
این زیرکی نیست بلکه قبح دروغ در ایران شکسته شده است عجبا که همین دروغگو ها ادعای مسلمانی دارند!!!!!!!!!!!!!11
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
38
اینارو ولش بابا اقتصاد ما توپه توپه جنبش 99 درصد وال استریتو بچسب همین روزاس که دولت آمریکا سقوط کنه و دست به دامن ما بشن که بیاین اداره کنین اونوقت با اونهمه ثروت و تکنولوژی وضعمون......بقیه رو هر جور خواستین تمومش کنین
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
26
اگه دولت قبلي بود تا حالا چند باردخلش اومده بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
87
5
آقا شما هم شورش رو در آوردین. تو این شرایط حساس منطقه و برهه حساس کنونی به یارانه گیر دادین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
ما نفهمیدیم این "برهه حساس کنونی" بالاخره چیه و کی تموم میشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
34
از این زرنگ بازی! زیاد دارند. همون یک میلیون نوزاد که در بوق و کرنا اعلام کردند و بعدش بی سر و صدا حذف کردند. همین مصوبه ای که دیروز در اخبار پیرامون "فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی" را با بوق و کرنا 20 درصد اعلام و سپس چراغ خاموش تبدیل به 9 درصد کردند.
لابد حالا همون خوشه بندی را که گفتنه بودند تعطیل شده است، دارند چراغ خاموش اجرایی می کنند.
ناشناس
Iraq
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
30
اگه انصراف نديم چكارمون ميكنن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
انصرافانده خواهید شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
29
این سایت رفاهی هم شاهکار این دولت فخیمه است... تنها یک دگمه بیشتر نداره تحت عنوان "انصراف/عدم انصراف" وقتی هم روش کلیک کنی پیام می آد برای انصراف شماره ملی و ... رو درج کنید......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
من كه ترسيدم شماره ملي م رو بزنم بگن آها خوب انصراف دادي ديگه..
گويا براي وارد شدن به صفحه ي عدم انصراف اول بايد انصراف بدي!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
49
آدماي كوچك تو موقعيت بزرگ = بدبختي مردم
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
32
آقاي خليلي عزيز يارانه خانواده من را با 4 خواهر و مادر پير و يك برادر مهندس بيكار حذف كردن هيچ درآمدي هم ندارن !! ياراننه 80درصد پولدارهاي حذف نشده و نميشه خدا نگذره از كساني كه با روح و اعصاب مردم بازي ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
42
یارانه منو بدید به خدا پول من خوردن نداره. با 330 تومن چه خاکی به سرم بریزم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ببین ! میخورن یه لیوان آبم روش .....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
22
مدیریت وارونگی اگر به سرعت فکر اساسی در مورد ضعف مدیرت کشور که در همه سازمانها در این هفت سال گسترش و نهادینه شده نشود به انجا خواهیم رسید هرکسی هر کاری که میخواهد انجام میدهد به قوانین و مقررات توجه نخواهد شد بی اعتمادی از این نیز فراتر خواهد رفت انگاه خیلی دیر است باید امیر کبیر دوباره ازخاک سر براورد
زیرک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
77
3
اقا چرا نظرات مخالف خودتون تایید نمیشه تا دیروز میگفتید این سایت امنیت نداره با کد ملی میشه برای هر کس انصراف زد الان معلوم شد انصرافم بزنی به تلفن طرف ککد تایید ارسال میشه این نشان از عدم اگاهی کامل شما و بسط ان به کل جامعه و واقعا مصداق تشویشه اقا چیزی رو نمیدونید سریعا تحلیلش نکنیدگرچند مثل قبلی ها تایید نمیکنید اخه به ضررتونه تو انصرافم من هنوز از قشر متوسط شهر کوچک خودمان ازچند ده نفر که همه روزه به مغازه میاییند میپرسم کسی نبوده مابه اتفاوت را نگرفته باشه این نشون میده همچین کیلویی هم نیست که شما میگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقاي زيرک
تمام انتقاد و نوشته ات مشمول حال و فکر خودت مي شه! سعي کن وجدان داشته باشي و ناراحتي روح و اعصابي که بابت اين يارانه بازي ها براي مردم به بار اومده رو ببيني!
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
88
5
دولت خدمتگزار ****** تشكر تشكر
مصطفی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
34
من اینا رو نمیدونم ولی سواله من اینه که من ماهی 350000تومان حقوق میگیرم تازه حتی یک متر هم زمین ندارم ماشین هم ندارم صادقانه هم بگم کل داراییم به 500000 تومان نمیرسه مستاجرم حالا واسه من پیام اومده که بعلت تمکنه مالی از یارانه انصراف دهید معنی عدالت کداست و کجا رفته اینه عدالت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
45
از یک طرف اشک توی چشمام جمع میشه که میبینم ایم همه انسان مشکل دارن و از حقوق اولیه شون محرومن و از یک طرف خوشحال میشم که می بینم حداقل تنها نیستم و همدرد دارم...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
30
لطفا نحوه تشخيص متمكنين نيز از طريق
مجموعه محترم هدفمندي توضيح داده شود . چگونه من با يك منزل 64 متري و
25 ميليون وام و قرض و پدر و مادر بي كار متمكن تشخيص داده شده ام . در هر خانواده آنقدر بيكار و بي پول وجود دارد كه اگر متمكن هم باشيم كه نيستيم به چراغي كه در خانه رواست
قطعا خواهيم پرداخت . با تشكر از سايت محترم عصر ايران
نادر /م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
31
فقط میتوان گفت : دورود برشما ای عصر ایران که نماینده واقعی مردم شدید.
ناشناس
Germany
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
41
به این میگن مسخره کردن و دست انداختن دسته جمعی چندین میلیون نفر همزمان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
45
با سلام ،از سهام عدالت چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
رفت بغل یک میلیون تومن هر نوزاد !
کنار 1000 متر زمین برای هر ایرانی !!!
پیش پول نفتمون سر سفره !!!!!
همشون با هم و یکجا رفتند توی قوطی !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
38
معلمی هستم بازنشسته با زن و دو فرزند, زنم خانه دار , یکی از بچه هایم دانشجوی دانشگاه آزاد,ماشین هم ندارم,هیچ جای دیگری هم کار ندارم و هیچ درآمد دیگری غیر از حقوق بازنشستگی ندارم,(با وجود کد ملی,فهمیدن اینکه چه کسی املاک و مستغلات دارد نباید کار دشواری باشد), پیامک برایم آمده بیا از یارانه انصراف بده,باور کنید اگر خودکشی گناه نبود اینکار را می کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
36
این یک توهین علنی به مردمه. از عصر ایران خواهش می کنم که این مسئله رو بیش از پیش رسانه ای کنه و پیگیر باشه. شما زبان این مردم بیگناه و مظلوم هستین. از این روزنامه ها و رادیو تلویزیون که خیری به ملت نرسیده و نخواهد رسید لااقل شما آزاده باشین و این قضیه رو دنبال کنین. تا کی توهین به شعور مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
یادت نره که حقت و باید خودت بگیری به عصر ایران چه ربطی داره ؟ داره به عنوان رسانه کارشو انجام بده .با کامنت گذاشتن هم کسی به حقش نمیرسه
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
55
خجالت آوره پول نفت ملت ایران باید با صدقه و من بمیرم تو بمیری به دستشان برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بنده خدا پس خبر نداری !
وقتی بمیری تازه اول خرجته !!!!
باید برات وام بگیرند تا یه تیکه زمین توی قبرستون برات بخرند ؛ بری توش !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
45
استيضاح، استيضاح
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
31
كارمند دولت هستم ولي مرفه تشخيص داده شده ام1؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
« خاوری » هم ، کارمند دولت بود .
امیر این چه حرفیه که میزنی ؟! از تو بعیده . ازت انتظار نداشتم یه همچین حرفی بزنی !!!! تکرار نشه !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
امیر عزیز
توی ماجرای بزرگترین اختلاس شبکه بانکی ( 3000000000000 تومان ) متهمانی هستند از عزیزان کارمند دولت .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
17
مرحلة سوم که گزینه عدم تأیید نداره، یعنی فقط گزینه تأیید انصراف رو داره.
چیکار باید کرد؟ راهنمایی کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
سریع انصراف بده ، بیا بیرون !!!!
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
42
کاروانی توسط دزدان مورد دستبرد قرار گرفت ودارایی مردم توسط دزدان گرفته شد در بین اموال بزی بود که بر گردنش دعایی آویزان بود سرکرده دزدان از صاحب بز پرسید این چیست ؟صاحب بز گفت آیه الکرسی است برای حفظ بز.
رئیس دزدان گفت بز را به صاحبش پس بدهید.دیگر دزدان اعتراض کردند که ما گرسنه ایم وامشب شام نداریم.رئیس دزدان رو به دزدان کرد وگفت ما دزد اموالیم نه دزد ایمان؛اگر این بز را به دزدیم ایمان صاحب بز را به آیه الکرسی و قران ضعیف کرده ایم.
خوب است دولت مهر پرور عدالت محور مدعی مدیریت جهانی با این طراریها در حال سلب ایمان مردم از حکومت منسوب به کدام مکتب اعتقادی است؟
lمحمد جواد
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
21
حالا اگه شماره مبایل اشتباه باشه یا اصلا این شماره مبایل سوخته باشه و امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشه اونوقت تکلیف چیه؟ جالبتر اینکه اصلا گزینه خروج هم نیست که در اینگونه مواقع ادامه ندی و بیای بیرون!! نهایتا مجبوری تا آخر بری وکد هم به اون سیم کارت سوخته ارسال بشه وبعد با افکار پریشون منتظر بشی که اون طراح سایت چه تصمیمی برات گرفته باشه؟؟!! آخه یکی نیست به این طراح سایت بگه بابا کل این مراحل رو تو یک صفحه قرار بده بطوریکه کاربر بتونه یکی رو انتخاب کنه و کلا دو گزینه "تایید" و "خروج " هم پایین صفحه باشه که تایید نهایی بکنه یا اصلا بیرون بیاد! جالبه که رییس سازمان هدفمندی یارانه ها با افتخار می گه این سایت توسط دانشمندان ما!!! (نه کارشناسان ما) ساخته شده!!!
بهر حال از این دانشمندان سوال فرمایید بنده چکار کنم اون کدارسالی رو از کجا بیارم؟ شماره مبایل رو چطوری می شه اصلاج کرد؟ ضمنا طراحی سایت طوریه که دیگه نمی تونی کاری رو انجام بدی یا دوباره اصلاح کنی. بانکها هم برای اصلاح اون مسئولیتی بعهده نمی گیرند! بهر حال عمر یه که سرکاریم اینم روش!!!
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
25
خيالتان آسوده زين پس تا پايان عمر اين دولت هر روزه شاهد سناريوها ، گروكشي و تنش هاي اين چنيني توسط دولت خواهيم بود اين دولت هر كجا كم بياورد و احساس كند مانعي بر سر راهش وجود دارد مردم را درگير نظام ميكند و اخيرا بخاطر اينكه بتواند بابت بودجه 91 راي اعتماد بگيرد اين سناريو را ايجاد نمود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
23
هر کسی هر کاری دلش میخواد میکنه این فقط مربوط به دولت نیست مجلس هم همینطور داره کوتاهی میکنه حتی راننده تاکسی ها هر چقدر که دلش میخواد میگیره پمپ بنزین ها سر خود شدن خلاصه که به چه سمتی میریم خدا میدونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
15
چنین گزینه هائی رو بنده درسایت ندیدم فقط گزینه انصراف هست اونا برای افراد خاصه بقیه رو گول میزنند تا گزینه عدم انصراف یا انصراف رو بزنند بعد مدرک میکنند کگه جناب شما خودتون انصراف دادین
پاسخ ها
آقای ایمنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
وقتی میرید توی سایت رفاهی !!! حواستون باشه ! با دست خودتون ، خودتون و مزایا یتون رو به هلاکت نرسونید !!! توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید . ضمنا" وقتی میرید توی سایت ، با خودتون کپسول آتش نشانی هم داشته باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
50
7
خوب کاری کردن با پول دادن و اقتصاد صدقه ایی راه به جایی نخواهیم برد باید تا می شود اقشار مرفه و نیمه مرفه را از دریافت یارانه نقدی محروم کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
18
برای بنده هیچ پیامکی نیامده ولی 28000 تومان در حسابم نیست ،حتی در لیست غیر قابل برداشت حساب بانکیم هم چیزی نیست ؟؟؟؟
تکلیف من چیست واقعا ؟؟ دیگه دارم کم میارم...
ناشناس
Canada
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
12
دوستان من این صفحه که میرم یک انتخاب داره (انصرا/عدم انصراف) اما وقتی میزنمش نوشته :

جهت انصراف از دریافت یارانه نقدی، کد ملی خود را همراه با شماره پنج رقمی که در تصویر روبرو مشاهده می کنید وارد نمایید .
http://www.refahi.ir/
http://www.refahi.ir/kernel/form3
پس واسه عدم انصراف کجا رو بزنم.اگر کسی لینک رو داره لطفا بزاره.ممنون
پاسخ ها
ايمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
همون انصراف رو بزن - توي صفحات بعدي همش عدم تاييد رو بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
47
5
کشتید خودتون رو با این کشف تاریخی
ناشناس
Germany
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
52
اینا رو بیخیال.... جنبش وال استریتو بچسب.... دقت کردید تمام اخبار تلویزیون مربوط به فلاکت و بدبختی و بیکاری مردم در اروپاست ... مردمی هم که دسترسی به اخبار واقعی ندارند فکر میکنند الانه تمام اروپا و امریکا گرسنه و بدبخت شدند و الان ما حداقل از اونا بهتریم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
41
هرچی بلا سرمون بیاد حقمون.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
17
با این حرفهای چند پهلو و گاها متناقض چگونه می توان اطمینان کرد که با ورود به سایت و ثبت عدم انصراف واقعا یارانه قطع نمی گردد. اگر مسولین واقعا به فکر ملت هستند صادقانه از مردم درخواست کنند تا آنها که مایل به حذف می باشند فقط به سایت مراجعه نمایند. چه لزومی به مراجعه سایرین می باشد. (مگر همانند سایر موارد بخواهند مردم فقط وارد سایت شوند تا آنها آنطور که تمایل دارند بهره برداری نمایند). ضمنا بنابه اعلام مسئولین مردم ما فهیم می باشند پس چرا این اختیار به آنها داده نمی شود تا خود (حتی افراد مرفه) در خصوص نحوه هزینه نمودن سهم یارانه خود تصمیم بگیرند شاید کسی بخواهد یارانه را بگیرد و خود به افراد نیازمندی که می شناسد پرداخت نماید. چراکه مسئولین عملا ثابت نمودند که در بسیاری موراد کمکها را به افراد سودجو بیشتر انجام میدهند (نمونه آن پرونده های فساد مالی و اختلاص که در بسیاری موراد در حال مرور زمان می باشد)
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
27
بابا اگه بگیم خر ما از کرگی دم نداشت کی را باید ببینیم قرار نبود مگه هفمندی یارانه ها اقتصاد را دگرگون کنه تورم را در عرض یک سال تک رقمی کنه چی شد که تا اعلام می کنند یارانه ریختن ملت پشت دستگاه های خود پرداز صف می کشند در روز جمعه مورخه 18/1/91دربیش از 98درصد از خود پردازها پول داده نمی شد چرا چون که مردم در همان ساعت اولیه از بی پول هوجوم اورده بودن برای دریافت ایا یک نفر جواب گو بود این هم ثمره هد فمند کردن یارانه ها حقیقت همان گفته های اقای توکلی شد که الان نتیجه داده
ناشناس
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
32
خوب بازیمان میدهند !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
23
جالب اینجاست که وفتی وارد سایت می شویم و گزینه عدم انصراف را کلیک می کنیم متن انصراق قطعی ظاهر می شود:
جهت انصراف از دریافت یارانه نقدی، کد ملی خود را همراه با شماره پنج رقمی که در تصویر روبرو مشاهده می کنید وارد نمایید .


لطفا در هنگام پر كردن فرم روبرو موارد زیر را رعایت فرمائید:

كد ملی 10 رقمی خود را فقط به صورت عددی بدون خط تیره و فاصله وارد نمائید.

سریال 6 رقمی شناسنامه را فقط به صورت عددی و بدون خط تیره و فاصله وارد نمائید.

کد پنج رقمی را که در تصویر مقابل مشاهده می نمایید، وارد کنید

در صورتیکه کد پنج رقمی خوانا نیست ، كد را مجددا فراخوانی كنید.

این هم یک شگرد جدید دولت است...
از طرفی به نظر شما بهتر نبود دولت می گفت افرادیکه مایل به انصراف قطعی هستند انصراف خود را اعلام نمایند یعنی بنا را بر عدم انصراف می گذاشتنئ نه انصراف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
41
هدف دولت مشغول كردن ذهن مييليونها نفر از مردم به چيزهاي كوچك و سركار گذاشتن آنان است كه با اين امر ميسر مي گردد. والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
32
تو بعضی خبرها وقتی مثبت منفی را نگاه می کنی میبینی که همه یک جور فکر می کنند و این اخبار همه اقتصادی هستن
پس اقتصاد به سیاست مقدم هستش؟؟؟!!!
ali
Switzerland
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
50
فقط همین یک جمله رو منتشر کن ایا سکوت چاره ی کار است به خود بیایید تا کی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
16
بقول دکتر حسابی: جهان سوم جایی است که اگر بخواهی مملکت را آباد کنب باید در خانه ات را ویران کنی و کگر بخواهی خانه ات را آباد کنی باید در تخریب مملکت خو بکوشی.!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
12
كلا خيلي جالبه نه؟؟؟
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
9
ازتوضیح کامل شما سپاسگزارم
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
1
9
خداوکیلی یه بار دیگه به سایت برید اخر کار هیچ چاره ای جز تائید انصراف از مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی وجود نداره. لطفا اطلاع رسانی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
10
عجبـــــــــــــــا عجبــــــــــــــا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
2
6
عصر ایران جان
اطلاع رسانی کنید . چون دوباره به حالت اول بر گردانده اند. یعنی اگر وارد سایت شوید یک جدول هست که از شما می خواهد برای انصراف تایید کنید و گزینه دیگری هم ندارد.
هشدار جدی ژائو؛ اشتباهی که می‌تواند به قیمت از دست دادن رمزارزهایتان تمام شود! ویدیویی متفاوت از جنگنده F۱۴ نیروی هوایی ایران در نمایشگاه هوایی کیش (فیلم) یک روحانی افغان: ایران از افغانستان ضربه مهلک می‌خورد (فیلم) تولد 80 سالگی مردی که 51 سال پیش بالاتر از پروین، حجازی و قلیچ خانی به‌عنوان بازیکن سال ایران انتخاب شد (+عکس) همدان پیشتاز در ساخت نیروگاه‌ های خورشیدی اولین اطلس کیهانی اقلیدس منتشر شد(+عکس) اسلحه کمری جولانی در دیدار رسمی ؟(عکس) دانشمندان شواهدی از زمان منفی به دست آوردند زنگ هشدار اتباع غیرمجاز/ فعالیت شاخه افغانستانی تروریست‌های تحریرالشام در نزدیکی مرزهای ایران طراحی کفش تویوتا با الهام از تویوتا لندکروزر آمار تکان دهنده وزارت کار از رشد فقر مطلق مستاجران/ اعلام نرخ خانوارهای مستاجر درگیر فقر مطلق راهپیمایی موتوری حامیان فیلتر در مخالفت با رفع فیلتر واتس‌اپ (فیلم) استاندار دمشق : سوریه هیچ مشکلی با اسرائیل ندارد همه آنچه باید درباره خطرات پنهان چربی شکمی بدانید (فیلم) استانداری تهران : شاخص آلودگی هوا کاهش یافته ؛ فردا (شنبه) مدارس و ادارات تهران تعطیل نخواهد بود